  • 1. Data: 2002-10-13 12:35:30
    Temat: POMYLKI KREDYT BANKU
    Od: "TelKomNet" <t...@c...com>

    witajcie, kredyt bank to najgorsze zero- oto ich bledy jakie mi zrobili:
    -pobrali za karte ktorej od 1,5 roku nie ma oplate roczna
    -przelew z mbanku na dobry numer poszedl do innej osoby zamiast do mnie
    -przelew na telefon w idei wraca po kilku dniach z innego idzie ok banku
    -zapomnieli zaplacic rate i przyslali upomnienie
    -za duzo rat zaplacili
    -bez podstawne pobranie 1zl (prowizja za przelew) w kb24 nie zlecenie stale
    -wkurwiajacy debet 500zl ,ktorego nie mozna pobrac z bankomatu tylko banku -
    widoczny w saldzie na 24%!
    -system do kitu- wyciagi po kilku dniach, saldo z opoznieniem do 24h , a w
    infolinii zalamuja rece!
    -ich lacze chyba jest gorsze od SDI
    -system telefoniczny ktory nie chce autoryzywac,
    -ciagle awarie
    -slabe zabezpieczrnia

    Po zakonczeniu akcji charytatywnej http://pomoc.isp.net.pl definitywnie
    zamykam rachunek.

  • 2. Data: 2002-10-13 13:57:27
    Temat: Re: POMYLKI KREDYT BANKU
    Od: lity <m...@w...pl>

    On Sun, 13 Oct 2002 14:35:30 +0200, "TelKomNet" <t...@c...com>
    wrote:

    >Po zakonczeniu akcji charytatywnej http://pomoc.isp.net.pl definitywnie
    >zamykam rachunek.

    I dałeś mi do myślenia, bo właśnie chcę założyć tam konto :)))
    Może jeszcze ktoś doda jakieś swoje opinie ???

    --
    GG: 3705
    Akcesoria GSM:

  • 3. Data: 2002-10-13 16:29:10
    Od: "TelKomNet" <t...@c...com>

    nie polecam
    Użytkownik lity <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:8...@4...com..
    .

  • 4. Data: 2002-10-13 16:31:09
    Od: t...@p...onet.pl

    > I dałeś mi do myślenia, bo właśnie chcę założyć tam konto :)))
    > Może jeszcze ktoś doda jakieś swoje opinie ???

    Nie jest w KB tak żle. Opinia poprzednia jest skrajna. Nie chcę przez to ich
    chwalić ale inne Banki też robią wiele numerów. Mam u nich jeden rachunek i
    ogólnie jestem zadowolony; szczególnie KB24 (dostęp przez Internet), każdy
    przelew za darmo i wiele innych usług; wejdż na ich stronę http://www.kb24.pl.

  • 5. Data: 2002-10-13 18:41:20
    Od: lity <m...@w...pl>

    On 13 Oct 2002 18:31:09 +0200, t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >ogólnie jestem zadowolony; szczególnie KB24 (dostęp przez Internet), każdy

    Dzisiaj rano złożyłem wniosek przez internet i jutro miałem jechać do
    oddziału w celu podpisania umowy. Chyba jednak spróbuję z nimi
    podziałać :))

  • 6. Data: 2002-10-14 09:03:51
    Od: "TelKomNet" <t...@c...com>

    GODZINA 11.00 SERWIS KB24 NIE DZIALA!