  • 1. Data: 2002-10-13 10:48:06
    Temat: Nowa karta Mbank - Merlin.pl
    Od: "alexander" <a...@o...pl>

    Cytuje:

    "Ostatnio dokonaliśmy w Merlinie wielu zmian, które mamy nadzieję ułatwią
    korzystanie z naszego sklepu.

    Wydaliśmy wspólnie z mBankiem, eCardem kartę płatniczą Visa eM eKarta,
    przeznaczoną wyłącznie do zakupów internetowych. Zapewnia ona kupującym
    przez Internet większe poczucie bezpieczeństwa. W Merlinie posiadacze eM
    eKarty otrzymują 10% rabatu i jeśli zamówienie przekroczy wartość 100 zł,
    dodatkowo dostawę gratis na terenie Polski."

    Wiecej info:
    http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.glowna?s
    tr=zew_s_mbank&skad=TUMP
    3LOmzY

    Pozdrawiam!
    Aleksander

  • 2. Data: 2002-10-13 13:13:37
    Temat: Re: Nowa karta Mbank - Merlin.pl
    Od: t...@f...onet.pl (Jacek Sitowski)

    W dniu Sun, 13 Oct 2002 12:48:06 +0200, "alexander" <a...@o...pl>
    napisał(a):

    >W Merlinie posiadacze eM
    >eKarty otrzymują 10% rabatu i jeśli zamówienie przekroczy wartość 100 zł,
    >dodatkowo dostawę gratis na terenie Polski."

    Do 31.01.2003, więc dla osób już posiadających eKartę nowa karta nie
    jest chyba interesującą propozycją.

    Jacek Sitowski

  • 3. Data: 2002-10-13 16:31:21
    Od: "alexander" <a...@o...pl>

    Czesc!

    Użytkownik "Jacek Sitowski" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do 31.01.2003, więc dla osób już posiadających eKartę nowa karta nie
    > jest chyba interesującą propozycją.

    A ja posiadam eKarte i zamowie sobie karte eM.
    Dlaczego?
    Koszt nowej karty to 25 zl, co zwraca mi sie po 1 do max 2 zamowien w
    Merlinie (a napewno w moim wypadku to stanie sie duzo wczesniej niz do 31
    stycznia 2003).
    Wiec w zasadzie za darmo bede mial karte netowa wazna przez rok od chwili
    zamowienia, a swojej eKarty tym samym nie bede ponawial.

    Oczywiscie to korzystna propozycja dla osob kupujacych w Merlinie, poza tym
    zastanawiam sie co bedzie po 31.01.2001 i nie wierze ze nie bedzie dalszych
    promocji dla osob korzystajacych z eM. Moze znizka bedzie wynosila 5%, ale
    jakies korzysci napewno pozostana bo w innym wypadku istnienie tej karty na
    rynku byloby nieuzasadnione.

    Pozdrawiam!
    Aleksander

  • 4. Data: 2002-10-13 20:38:00
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Ze strony mBanku

    "Co warto wiedzieć o eM eKARCIE:
    eM eKARTA działa tak samo jak eKARTA - wirtualna karta Visa mBanku."

    Jesli dziala tak samo to kicha. Pamietam jak chcialem kupic w angielskiej si
    eciowej kwiaciarni kwiatka dla kobiety. Probowalem w kilku, ale zadna nie pr
    zyjela tej karty :(

    To chyba karta dla milosnikow merlina.

    milego dnia

    Kroko

  • 5. Data: 2002-10-14 07:47:55
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    Kroko wrote:

> [...]
    > eciowej kwiaciarni kwiatka dla kobiety. Probowalem w kilku, ale zadna nie pr

    Hymm mógłbyś rozwinąc temat ... ten kwiatek to gdzie miał być
    dostarczony do Polski ?? ;-)
    Może odrzuciło z nieco innych powodów ??
    Pozdr

    Ra-Ash

  • 6. Data: 2002-10-14 09:47:58
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Użytkownik Ra-Ash <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > Hymm mógłbyś rozwinąc temat ... ten kwiatek to gdzie miał być
    > dostarczony do Polski ?? ;-)

    Oczywiscie do Anglii. Pomyslalem, wiec ze najtaniej bedzie zamowic je w jaki
    es tamtejszej kwiaciarni. Za kazdym razem operacja nie mogla zostac zrealizo
    wana:((( Musialem wiec zlecic to poprzez polski odzial co kosztowalo mnie dw
    a razy drozej:(

    > Może odrzuciło z nieco innych powodów ??

    Tylko jakich? Kasa na karcie byla, numer tez wklepalem prawidlowo. Jakis pom
    ysl?

    milego dnia

    Kroko

  • 7. Data: 2002-10-14 13:54:50
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Oct 2002 22:38:00 +0200, "Kroko" <a...@w...pl> wrote:

    >Jesli dziala tak samo to kicha. Pamietam jak chcialem kupic w angielskiej si
    >eciowej kwiaciarni kwiatka dla kobiety. Probowalem w kilku, ale zadna nie pr
    >zyjela tej karty :(

    Już kilkakrotnie korzystałem z eKarty robiąc zakupy za granicą
    (przede wszystkim software) i tylko raz spotkałem się z odmową
    realizacji zamówienia. Zastanawiam się, czy czasami ta karta nie jest
    "inaczej widziana" przez systemy sprawdzające jej ważność itp.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller & P.G.K. GraF|X Studio