  • 1. Data: 2002-10-13 10:25:59
    Temat: Porownanie Lukas i Citi
    Od: k...@p...onet.pl

    Wczoraj zalozylem lokate w Lukasie, a poniewaz mam tez lokate w Citi,
    wiec pokusze sie o pewne porownanie.

    - zdecydowanie pod wzgledem szybkosci lepszy jest Citi (Goczaly). W Lukas
    banku (Ruda-Geant) troche to za dlugo trwa,
    chociaz moze to wina doradcow
    - trcohe dziwnym pomyslem w LukasBanku jest karta identyfikacyjna do konta,
    ktora nic nie daje oprocz identyfikacji. W Citi Maestro mozna
    przynajmniej placic i daja ja bardzo szybko. Wczoraj w Lukasie takiej karty
    nie dostalem, bo "terminal nie mogl sie otworzyc" itp. Musze jednak
    podkreslic, ze dziewczyny robily co mogly, aby sprawe zalatwic, wiec bylo
    bardzo sympatycznie ;-)) (telefony, konsultacje itp. - okazalo sie ze to
    problem calego dnia)
    - w Citi trzeba na stojaco, a w Lukasie krzesla sa rzeczywiscie
    bardzo wygodne i kawa jest na prawde bardzo dobra!!!
    - oprocentowanie w Lukasie (15,1% w skali roku stale na 3 miesiace)
    rekompensuje pewne niedogodnosci, wiec pewnie bede z niego korzystal.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2002-10-13 10:40:53
    Temat: Re: Porownanie Lukas i Citi
    Od: "Marcin_P" <t...@w...pl>

> [...]

    > - oprocentowanie w Lukasie (15,1% w skali roku stale na 3 miesiace)
    > rekompensuje pewne niedogodnosci, wiec pewnie bede z niego korzystal.

    Chlopie ty jestes chyba z dwa lata do tylu z wysylaniem maili, albo zes sie
    z choinki urwal.

  • 3. Data: 2002-10-13 11:11:29
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > - oprocentowanie w Lukasie (15,1% w skali roku stale na 3 miesiace)
    > rekompensuje pewne niedogodnosci, wiec pewnie bede z niego korzystal.

    nadzieje, że jak prawidłowo policzysz to sprostujesz!!!!

  • 4. Data: 2002-10-13 12:28:55
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    > Co ty za bzdury wypisujesz. Oprocentowanie 15,1% w skali roku!!!!. Mam
    > nadzieje, że jak prawidłowo policzysz to sprostujesz!!!!

    he he - wszystkich to pewnie zbulwersowalo, pewnie biedak pomnozyl okres
    lokaty przez ilosc okresow i tak mu wyszlo na rok, a w dniu wyplaty odsetek
    bedzie awantura pod kasa, co tak malo
    - widzialem juz takie ;-)

  • 5. Data: 2002-10-13 13:22:07
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aobp3i$svc$1@news.tpi.pl, krab wrote:

> [...]
    > okres lokaty przez ilosc okresow i tak mu wyszlo na rok, a w dniu
    > wyplaty odsetek bedzie awantura pod kasa, co tak malo

    Taaa? To zobacz jego post w innym wątku, skąd mu się wzięło 11,5% na
    30-dniowej, które w dodatku w trakcie wzrosło do 12%? Co tym razem mnożył?
    Musi być inne wytłumaczenie - już bardziej z tą choinką ;)

  • 6. Data: 2002-10-13 13:28:16
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Robert wrote:

    > Taaa? To zobacz jego post w innym wątku, skąd mu się wzięło 11,5% na
    > 30-dniowej, które w dodatku w trakcie wzrosło do 12%? Co tym razem mnożył?
    > Musi być inne wytłumaczenie - już bardziej z tą choinką ;)

    Na pl.misc.telefonia.gsm ten sam nadawca sprzedaje Panasonica G600 za
    700 zł. Się mu gdzieś te posty zakisiły...

    Michał