  • 1. Data: 2002-10-13 14:01:11
    Temat: Jak najtaniej transferowac kase z USA do PL?
    Od: p...@p...onet.pl (piotr)

    witam

    chcialem zaptac - przekopalem archiwum ale niewiele znalazlem - jak
    najlepij (najtaniej znaczy :-) transerowac kase z USA do PL?
    jakies PayPale i takie tam, kto wie?

    i czy ktos moze polecic jakis USA bank w ktorym mozna zalozyc konto?

    czy tam tez sa takie jak u nas - mBanki - ktore oferuja fre konta i
    darmowe przelewy do wszystkiego co sie rusza? :-)

    piotr

  • 2. Data: 2002-10-13 14:08:41
    Temat: Re: Jak najtaniej transferowac kase z USA do PL?
    Od: o...@w...pl (Marecki)

> [...]
    >
    > czy tam tez sa takie jak u nas - mBanki - ktore oferuja fre
    > konta i darmowe przelewy do wszystkiego co sie rusza? :-)

    wplata w PKO Trading Corporation
    A co zalozenia konta to czy masz Social Security Card?
    Konta sa darmowe jeśli jest na nich powyzej pewnego salda na rachunku,
    np.. $1000 wzwyz
    Bank One ma dosc fajnie to rozwiazane oraz Citibank

  • 3. Data: 2002-10-14 05:40:55
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    www.PayU.pl

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-10-14 13:05:52
    Od: "GryQ" <g...@g...net>

    Witam,

    > www.PayU.pl

    z pewnymi ograniczeniami.... patrz: https://www.payu.pl/help.php?g=3&p=35
    Jak na moj gust: nie jest to najlepszy sposób transferu pieniazkow za
    granice... ;)

    GryQ

  • 5. Data: 2002-10-14 13:24:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "GryQ" <g...@g...net> napisał w wiadomości
    > Witam,

    > z pewnymi ograniczeniami.... patrz: https://www.payu.pl/help.php?g=3&p=35
    > Jak na moj gust: nie jest to najlepszy sposób transferu pieniazkow za
    > granice... ;)

    Jakimi ograniczeniami?
    Czytales tytul watku i pytanie autora?
    Codzi o forse z USA do Polski, nie odwrotnie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-10-14 13:26:52
    Od: "GryQ" <g...@g...net>

    Witam ponownie,

    > Jakimi ograniczeniami?
    > Czytales tytul watku i pytanie autora?
    > Codzi o forse z USA do Polski, nie odwrotnie.

    i tu Szacowny Kolega ma zupelna racje.... Sory za zasmiecanie w takim
    razie....
    Uwaga dla MNIE: najpierw chlopie czytaj dobrze, potem odpowiadaj.... :((

    GryQ