  • 1. Data: 2006-01-20 21:37:45
    Temat: PKO Zminay w KK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Znalazłem na kartyonline że PKO wprowadza zmiany:
    "Bezpłatne wydanie karty może być pułapką w PKO BP. W nowym regulaminie
    banku (będzie obowiązywał od 1 lutego) jest zapis, że właściciel Visa
    Classic czy MasterCard Standard dostanie kartę za darmo, ale musi nią
    wykonać operacje za 1200 zł miesięcznie!"

    Czy to dotyczy tylko nowych klientów czy też tych co już mają KK, dostali ją
    w promocji za darmo ?

    Marcin_P.

  • 2. Data: 2006-01-20 21:52:10
    Temat: Re: PKO Zminay w KK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykonać operacje za 1200 zł miesięcznie!"
    >
    > Czy to dotyczy tylko nowych klientów czy też tych co już mają KK, dostali

    PS. Chodzi mi o to czy teraz jak ją mało używam to mogą mnie obciążyć opłatą
    za wydanie w kwocie 75 zł ? Kartę dostałem w promocji za darmo.

    W regulaminie jest tez zapis że wydanie lub wznowienie gdy mniej niż
    1200zł/miesiąc to 75 zł ale z mała gwiazdką (stawki obowiązują również w
    przypadku wcześniejszej rezygnacji klienta z karty).

    Czy teraz nawet jak bym zrezygnował przed upływem pierwszego roku ważności
    karty to tez mnie będą mogli skasować na te 75 zł

  • 3. Data: 2006-01-23 09:34:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > wykonać operacje za 1200 zł miesięcznie!"
    >
    > Czy to dotyczy tylko nowych klientów czy też tych co już mają KK, dostali

    No pismak jak zwykle szybciej napisal niz pomyslal (o ile pomyslal...;-)
    To dotyczy wznowienia karty

  • 4. Data: 2006-01-23 09:39:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ją
    >
    > No pismak jak zwykle szybciej napisal niz pomyslal (o ile pomyslal...;-)
    > To dotyczy wznowienia karty

    (za szybko sie wyslalo)
    ... albo/i oplaty za nastepny rok uzytkowania
    Jak dostales za darmo to przeciez juz dostales na okreslonych warunkach.

    --
    Pozdrowienia
    ---