  • 1. Data: 2006-01-20 19:42:37
    Temat: dolary pytanie
    Od: Green <g...@o...pl>

    Mam pytanie, czy jest mozliwosc wymiany starych dolarów (tzn. te ktore
    byly przed tymi co sa teraz):-) na złotówki???
    Czy sa one juz nic nie warte??
    Z gory dziekuje za informacje.
    Pozdrawiam

    Green

  • 2. Data: 2006-01-20 20:24:56
    Temat: Re: dolary pytanie
    Od: "KUBA ANCZYKOWSKI" <l...@o...pl>

    nie wiem jak w polsce ale na pewno istnieje taka mozliwość w krajach
    arabskich,najpierw stare na nowe a potem nowe na złotówki,jednak jesli masz
    kilka stówek to nie polecisz np do egiptu je wymieniać bo to sie nie opłaci
    ,chba ze masz kilka milionów dolarów to co innego

  • 3. Data: 2006-01-20 21:11:58
    Od: Green <g...@o...pl>

    KUBA ANCZYKOWSKI napisał(a):
> [...]
    > kilka stówek to nie polecisz np do egiptu je wymieniać bo to sie nie opłaci
    > ,chba ze masz kilka milionów dolarów to co innego

    Skoro w krajach arabskich jest mozliwosc to moze w Polsce tez, czemu
    mialoby byc inaczej:)
    Ale moze jednak ktos wie jak to jest u nas??

  • 4. Data: 2006-01-20 21:37:51
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Green napisał(a):
    > Mam pytanie, czy jest mozliwosc wymiany starych dolarów (tzn. te ktore
    > byly przed tymi co sa teraz):-) na złotówki???
> [...]

    tzn przed jakimi nowymi ??? sa nowe ? od kiedy ?

    sg

  • 5. Data: 2006-01-20 21:42:27
    Od: Green <g...@o...pl>

    > tzn przed jakimi nowymi ??? sa nowe ? od kiedy ?
    >
    > sg

    No moze one nie sa nowe bo to bylo dosc dawno, jakies 5-7 lat temu,
    zmienily wygląd. Taki lifting:-)

  • 6. Data: 2006-01-20 22:26:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Green wrote:

    > Skoro w krajach arabskich jest mozliwosc to moze w Polsce tez, czemu
    > mialoby byc inaczej:)
    > Ale moze jednak ktos wie jak to jest u nas??

    Żaden banknot amerykański nie został wycofany z obiegu i ma taką samą
    wartość jaką miał zawsze.

  • 7. Data: 2006-01-21 08:31:50
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie, czy jest mozliwosc wymiany starych dolarów (tzn. te ktore
    > byly przed tymi co sa teraz):-) na złotówki???
    > Czy sa one juz nic nie warte??

    Wszystkie dolary sa warte tyle ile na nich nominalu widac, albo i wiecej:) Z którego
    roku te $$ masz, bo nowych i nowszysch $$ bylo w ostatnich latach sporo.
    Wojtek

  • 8. Data: 2006-01-21 12:23:54
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Green" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, czy jest mozliwosc wymiany starych dolarów (tzn. te ktore
    > byly przed tymi co sa teraz):-) na złotówki???
> [...]

    Z USD tak jest, ze wszystkie wersje dolarow w obiegu sa wazne,
    wprowadzajac nowe nie wycofuje sie starych wersji.

  • 9. Data: 2006-01-22 08:03:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mam pytanie, czy jest mozliwosc wymiany starych dolarów (tzn. te ktore
    > byly przed tymi co sa teraz):-) na złotówki???

    Zadne banknoty USA nie zostały wycofane i rowniez banki w Polsce przyjmuja
    wszystkie nominały. Takze te banknoty z duzymi portretami(nowe) , jak i
    starsze sa tak samo warte. Najnowsze serie z duzymi portretami sa troche
    bardziej kolorowe, bodajze sa najnowsze 20$ i 50$.