  • 1. Data: 2006-01-20 13:36:36
    Temat: Aukcje Lokat w Millenium
    Od: necik <n...@s...pl>

    Witam,
    Macie może opracowany jakiś system jak wygrywać Aukcje lokat w Millenium?
    Lepiej składac jedną dużą ofertę czy kilka mniejszych?

  • 2. Data: 2006-01-20 14:25:45
    Temat: Re: Aukcje Lokat w Millenium
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    necik <n...@s...pl> wrote:
    > Macie może opracowany jakiś system jak wygrywać Aukcje lokat w
    > Millenium? Lepiej składac jedną dużą ofertę czy kilka mniejszych?

    no ja zawsze troche mniej dawalem i wygrywalem ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-01-20 17:21:31
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > no ja zawsze troche mniej dawalem i wygrywalem ;)

    A ja jestem ciekaw co się stało że na ostatnią akcje było dużo mniej ofert i
    maksymalna lokata była na 6%

    Pozdrawiam,
    Marcin_P

  • 4. Data: 2006-01-20 18:02:35
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > A ja jestem ciekaw co się stało że na ostatnią akcje było dużo mniej ofert
    > maksymalna lokata była na 6%

    Może ludzie pakują się w fundusze albo bezpośrednio w akcje

    pozd
    Adam

  • 5. Data: 2006-01-20 23:03:21
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    > Witam,
    > Macie może opracowany jakiś system jak wygrywać Aukcje lokat w Millenium?
    > Lepiej składac jedną dużą ofertę czy kilka mniejszych?
    Wszystko zalezy na ile chcesz ryzykowac. Jesli ostroznie to wystarczy
    licytowac oprocentowanie w wysokosci sredniej z ostatniej aukcji (lub troche
    nizsze).

    Pod adresem ponizej
    http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci
    _indywidualni/aukcje/wynik
    i_aukcji/

    jest zamieszczone archiwum wszystkich aukcji millennijnych.

    Pozdro

    K.

  • 6. Data: 2006-01-24 00:52:59
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    > A ja jestem ciekaw co się stało że na ostatnią akcje było dużo mniej ofert i
    > maksymalna lokata była na 6%

    To chyba byl wypadek przy pracy ;-) - przed chwila sprawdzalem (zalogowalem
    sie na swoj rachunek) i po pierwszym dniu aukcji zlozono juz ponad 600
    ofert... a jak obstawiacie oprocentowanie tym razem?

    Pozdroofka

    K.

  • 7. Data: 2006-01-24 19:09:10
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,
> [...]
    > sie na swoj rachunek) i po pierwszym dniu aukcji zlozono juz ponad 600
    > ofert... a jak obstawiacie oprocentowanie tym razem?

    Też mi się to dziwne wydaje.
    Może ludziska mieli jakieś większe wydatki i mniej kasy mogli włożyć w
    lokaty.
    Ale zauważ że bank zwiększył też pulę na lokaty do 40 000 000,00 PLN , widać
    potrzebuje więcej kasy. Sadzę że jeżeli do końca akcji będzie około 2000 tyś
    ofert do max oprocentowanie będzie gdzieś w okolicy 5,5%,

    Marcin_P.

  • 8. Data: 2006-01-24 22:26:04
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    > Ale zauważ że bank zwiększył też pulę na lokaty do 40 000 000,00 PLN , widać
    > potrzebuje więcej kasy.
    To znaczy ze po pierwsze primo - wiecej ofert wygra a po drugie primo -
    srednie oprocentowanie wzrosnie! Dla klientow lepiej!

    > Sadzę że jeżeli do końca akcji będzie około 2000 tyś ofert
    eee... chyba to dwoch melonow nie dojsa tym razem ;-)

    > do max oprocentowanie będzie gdzieś w okolicy 5,5%,
    Przekonamy sie 26.01 po poludniu jak wywiesza wyniki na stronach

    Pozdro

    K.

  • 9. Data: 2006-01-25 17:25:06
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > eee... chyba to dwoch melonow nie dojsa tym razem ;-)

    No tak zgadza się :)

    > Przekonamy sie 26.01 po poludniu jak wywiesza wyniki na stronach

    A może ty też podasz swój typ.

    Marcin_P.

  • 10. Data: 2006-01-25 17:28:31
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Ciekawe Millennium zaczyna ostro przypominać o akcji:

    2006-01-25 15:40
    Aktualna Aukcja Lokat Terminowych - koniec składania ofert: 26 stycznia o
    godz. 15.00
    Jeżeli jeszcze nie złożyłeś oferty w bieżącej Aukcji Lokat Terminowych, to
    zrób to teraz. Maksymalne oprocentowanie 15-dniowej Lokaty Aukcje wynosi 6%.

    Widać mało ludzi składa oferty. Na teraz jest 1243, wiec raczej 2000 nie
    będzie może byc powtórka z ostatniego tygodnia.

    Marcin_P.