  • 21. Data: 2002-02-18 18:48:04
    Temat: Re: OT-nie wkurzac PJO :-)
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:hte27uo1jrbdgq006vsobmuhgm4mvdnrg8@4ax.com...

    > Cóż to EOD? End Of Drama?

    AFAIK - discussion.

    :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 22. Data: 2002-02-18 21:11:36
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "bwwald" napisał w wiadomości ...
    > Mam pytanie do fanów PJO.
    > Czy dawniej, kiedy PJO byl aktywnym uczestnikiem pbb, rowniez dawal sie
    tak
    > latwo sprowokowac?
    >
    > Przyklady (IMHO):
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=223
    88&t=22302
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=223
    96&t=22302

    Z całym szacunkiem dla PJO - nie wiem czym On się tam zajmuje w tym
    mBanku, ale odpowiedzi na tego typu pytania to chyba lepiej udzieli
    nawet byle jaki prawnik. Czy to nowa akcja cięcia kosztów przez
    mBank??

    JO

  • 23. Data: 2002-02-19 06:26:18
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    --
    Waldemar Wojciech Bednarski
    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Na tę listę i tak przychodzi zbyt dużo listów.
    > Po co więc jeszcze dodajesz swoje nic-nie-wnoszące posty?

    Twoj batmanie WIELE wniosł. :(

    > Cóż to EOD? End Of Drama?

    LOL

    PS.
    Angielskiego uczyłes sie w Rosji? (gdybys znowu byl malo "kumaty", co dla
    Ciebie jest regula, to jest pytanie retoryczne)

  • 24. Data: 2002-02-19 06:36:47
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > 18 Feb 2002 13:06:02 +0100, w
    > <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl

    > No widzisz, jednak dałeś się sprowokować trollowi :)).

    Nastepny Twoj post, ktory wiele "wnosi"... Moj rowniez nie wnosi prawie
    nic, ale ja tego nie wypominam innym.
    Wiesz, z "chamstwem trzeba walczyc kultura i dobrym wychowaniem" ;-)
    Tez dałbym Tobie PLONK, ale juz nie bawie sie w piaskownicy.
    Nie mysl za duzo nad ostatnim zdaniem, bo pewnie nic to Tobie nie da. ;)

    Serdecznie pozdrawiam :-))

  • 25. Data: 2002-02-19 13:46:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin Tue, 19 Feb 2002 07:36:47 +0100, w
    <a4srpp$474$1@flis.man.torun.pl>, "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > Tez dałbym Tobie PLONK, ale juz nie bawie sie w piaskownicy.
    > Nie mysl za duzo nad ostatnim zdaniem, bo pewnie nic to Tobie nie da. ;)

    Sam widzisz, że nie myliłem się co do ciebie :)).

  • 26. Data: 2002-02-19 13:47:53
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin Tue, 19 Feb 2002 07:26:18 +0100, w
    <a4sr64$3qg$1@flis.man.torun.pl>, "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Angielskiego uczyłes sie w Rosji? (gdybys znowu byl malo "kumaty", co dla
    > Ciebie jest regula, to jest pytanie retoryczne)

    Jednak się myliłem, z tobą jest gorzej. Już się tak nie gorączkuj,
    troliku...

  • 27. Data: 2002-02-19 13:53:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin 18 Feb 2002 19:04:20 +0100, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

    > Moze dream - mama przyszla go obudzic ;-)

    Ew. End Of Duperele :).

  • 28. Data: 2002-02-19 14:08:19
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Fanem PJO moze byc jego pies.

    Nigdy nie slyszalem, zeby PJO mial psa :-)))

    K. Kowalski

  • 29. Data: 2002-02-19 14:17:47
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Jednak się myliłem, z tobą jest gorzej. Już się tak nie gorączkuj,
    > troliku...

    LOL
    Ty sie zawsze mylisz! Biedaku nie zauwazyles?
    Cieszy mnie, ze sobie ulzyles! Chociaz tak moglem Tobie pomoc w twojej ciezkiej
    doli :-)))
    "Z chamstwem nalezy kultura i ...".
    Na pozostale posty nie odpowiem Tobie, bo jeszcze zaczniesz nie tylko czytac,
    ale rowniez rozumiec, co czytasz. Tego przeciez nie chcielibysmy. Prawda?

    EOD

  • 30. Data: 2002-02-19 14:27:04
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin 19 Feb 2002 15:17:47 +0100, w
    <3...@n...onet.pl>, <b...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > ale rowniez rozumiec, co czytasz. Tego przeciez nie chcielibysmy. Prawda?

    Blebleble... ale się anonim wkurzył, ale musiał się rozpisać...
    Do tej pory nie zauważyłeś, że jesteś w tym wątku traktowany
    lekceważąco, tak samo jak robiłeś to na forum mBanku?? I jak się
    dzidzia sama teraz ładnie wkurza :)).

    > EOD

    Tak, to już koniec twojej tragedii...

    PS. Rozmieszył mnie fragment o "kulturze". Kupa śmiechu, kto to
    pisze...

    EOT (EOD?)