  • 11. Data: 2002-06-04 07:35:33
    Temat: Re: [OT] Billing z NOMu
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    > Kilku? Raczej większość ludzi (nie firm). Mało kto dzwoni dużo
    > pozamiejscowych. Mi wyszło 4zł za te całe pół roku... Z innego
    > telefonu, służbowego, za miesiąc wyszło poniżej 1zł. Jeśli NOM będzie
    > regularnie fakturował, to na mnie padną, bo dzwonię pozamiejscowo
    > rzadko, bardzo rzadko. A znam ludzi, co prawie wogóle nie dzwonią! Jak
    > ktoś nie lubi noma, to niech zadzwoni raz na miesiąc jeden impuls.
    > Padną na fakturach, wysyłaniu, obsludze księgowo-sprzedażnej...
    No wiec pewnie najwiecej placa studenci studiujący z dala od domu... :(
    Ja na szczescie nauczylem rodzine uzywac emaila i mam maly rachuneczek :)

    qb

  • 12. Data: 2002-06-04 07:51:11
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > heh mi powiedzieli ze do mnie sie ktos odezwie w sprawie bilingu.
    > jak sia zapytalem o cene bilingu to powiedzieli ze nie wiedza :)
    > fajna firma

    Mi oczywiscie też kobieta powiedziała, że może spisać dzis moje dane tak
    aby ktos od nich zadzwonił, ale wolę jeszcze raz sam zadzwonić do nich
    jak się wreszcie dogadają z TPSA i wszystko będzie jasne (płatny czy nie
    płatny itp.). Swoją drogą to sprawę bilingu NOM powinien rozwiązać z
    TPSA już wtedy jak się dogadali o fakturowaniu.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 13. Data: 2002-06-04 07:52:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > płatny itp.). Swoją drogą to sprawę bilingu NOM powinien rozwiązać z
    > TPSA już wtedy jak się dogadali o fakturowaniu.

    Platny, platny - jesli w TPSA kosztuje to 5 zl + VAT...

  • 14. Data: 2002-06-04 08:09:46
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > E, ale chyba może umożyć kwoty niższe niż x.

    Umorzyć pewnie by mogli, ale VAT i podatek dochodowy muszą odprowadzić tak
    jakby te należność otrzymali (takie polskie kuriozum).

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 15. Data: 2002-06-04 09:19:43
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Borowski" <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Jak na razie NOM nie dogadał się z TPSA w sprawie bilingu. Mi kobieta
    > powiedziała ,aby dzwonić pod koniec tego tygodnia w tej sprawie. To samo
    > twierdziła również tydzień temu, tylko chodziło o koniec poprzedniego
    > tygodnia :-( Mam nadzieję jednak, że w końcu można będzie otrzymać ten
    > biling.

    A jak to się ma do poniższego przepisu.
    Moim zdaniem przepis ten obowiazuje mimo, że ustawa się zmieniła, ale nie
    ukazał się jeszcze stosowny akt wykonawczy

    "§ 5. 1. Operator jest zobowiązany do rejestracji i przechowywania co
    najmniej przez 12 miesięcy danych zawierających szczegółowy wykaz usług, z
    których abonent skorzystał, wraz z danymi umożliwiającymi identyfikację
    usługi, w tym dla połączeń w sieci komutowanej, numer abonenta wybranego,
    czas rozpoczęcia i zakończenia połączenia, a na wniosek abonenta - do
    dostarczenia szczegółowego wykazu zrealizowanych połączeń za okres objęty
    fakturą, odpłatnie bądź nieodpłatnie stosownie do własnych uregulowań.

    2. W przypadku niezapewnienia rejestracji szczegółowych danych i odmowy
    nieodpłatnego dostarczenia reklamującemu tych danych, dotyczących
    reklamowanego rachunku, operator jest zobowiązany uznawać w całości
    reklamację abonenta dotyczącą opłat za usługi, w odniesieniu do usług
    świadczonych po 31 grudnia 1996 r.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŁĄCZNOŚCI z dnia 8 lutego 1996 r. w sprawie ogólnych
    warunków świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej
    użytku publicznego. (Dz. U. Nr 20, poz. 93)"

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 16. Data: 2002-06-04 09:47:34
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    > Platny, platny - jesli w TPSA kosztuje to 5 zl + VAT...

    I to za każdy miesiąc osobno. Cena dotyczy pierwszych 3 stron. Za nastęne
    płaci się osobno.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 17. Data: 2002-06-04 09:55:18
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > wyszlo

    ja dzis zamowilem w NOMie, ile bedzie kosztowac jeszcze nie wiedza ...

    Jean

  • 18. Data: 2002-06-04 09:57:08
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:adhsk3$koe$1@news.tpi.pl...
    > "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Umorzyć pewnie by mogli, ale VAT i podatek dochodowy muszą odprowadzić tak
    > jakby te należność otrzymali (takie polskie kuriozum).

    VAT zaplaca, ale dochodowy przy umorzeniu naleznosci wyjdzie im na 0.

    Karol

  • 19. Data: 2002-06-04 10:30:05
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > ja dzis zamowilem w NOMie, ile bedzie kosztowac jeszcze nie wiedza ...

    Tyle, ile w cenniku
    :-)

    M.

  • 20. Data: 2002-06-04 16:17:32
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 4 Jun 2002 10:09:46 +0200), "Krzysztof K.
    Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> był(a) napisał(a):

    >Umorzyć pewnie by mogli, ale VAT i podatek dochodowy muszą odprowadzić tak
    >jakby te należność otrzymali (takie polskie kuriozum).

    No i bosko... Ale VAT od 50 gr i tak jest niższy niż koszt obsługi
    tego!

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)