  • 1. Data: 2002-06-03 14:45:34
    Temat: Polecenie Zaplaty - wysylanie do firmy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Mam takie pytanie czy odcinek dla firmy trzeba im wysylac poleconym??
    dziadostwo kosztuje 3.40 i jeszcze trzeba sie nawypisywac/nastac w
    kolejeczce (akurat w niedziele nikt nie stal, ale reszta ... ;)

    Czy wystarczy jak to im wysle normalnym listem???

    (UPC i TPSA)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-03 16:30:45
    Temat: Re: Polecenie Zaplaty - wysylanie do firmy
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

> [...]
    > kolejeczce (akurat w niedziele nikt nie stal, ale reszta ... ;)
    >
    > Czy wystarczy jak to im wysle normalnym listem???

    Ja wysyłałem normalnym (Plus, UPC, Netia)

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 3. Data: 2002-06-03 16:33:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja wysyłałem normalnym (Plus, UPC, Netia)

    Ale wyslales i dziala? :)

  • 4. Data: 2002-06-03 17:39:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ale wyslales i dziala? :)

    Oj AMRA :-)) A co ma nie dzialac jak doszedl list ? Wyslij poleconym, bo te
    listy nie gina tak czesto jak zwykle :)) Poza tym bedziesz mial
    potwierdzenie jakby co...
    pzd

  • 5. Data: 2002-06-03 19:29:24
    Od: "Paul" <p...@w...pl>