  • 1. Data: 2002-06-03 13:43:24
    Temat: mbank czy otowrzyc nowe konto?
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    Witam

    No wlasnie otrzymalem listem umowe z mbankiem (emax). Powiedzcie
    prosze, jak podpisze, gdzie sa haczyki lub rozne takie, oczywiscie
    prosze napiszcie z Waszego doswiadczenia jak to wyglada.

    dzieki z gory
    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ja: zaczne byc nieuczciwy i bede zyl

  • 2. Data: 2002-06-03 13:51:12
    Temat: Re: mbank czy otowrzyc nowe konto?
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    "ErkA" <N...@p...onet.pl> wrote in message

    > No wlasnie otrzymalem listem umowe z mbankiem (emax). Powiedzcie
    > prosze, jak podpisze, gdzie sa haczyki lub rozne takie, oczywiscie
    > prosze napiszcie z Waszego doswiadczenia jak to wyglada.

    Nie ma haczykow, sa drobne nieoczekiwane niedogodnosci, ale to w kazdym
    banku. mozesz spokojnie podpisac.
    No moze taka og

  • 3. Data: 2002-06-03 13:53:35
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    >nie rób przez żywego
    > człowieka, bo wtedy zwykle jest za to opłata.

    Martwy jest zawsze tanszy ;)))
    Nie moglem sie powstrzymac :)
    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 4. Data: 2002-06-04 05:04:55
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > No wlasnie otrzymalem listem umowe z mbankiem (emax). Powiedzcie
    > prosze, jak podpisze, gdzie sa haczyki lub rozne takie, oczywiscie
    > prosze napiszcie z Waszego doswiadczenia jak to wyglada.

    I co to da- tej umowy i tak nie będziesz mógł negocjować. Mozesz co najwyżej nie
    podpisać
    :-)
    Grzegorz