  • 1. Data: 2002-06-03 14:39:08
    Temat: Ankiety mBanku i porownanie stop procentowych z WIBOR 1M
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Zapraszam do zapoznania sie z.... wynikami archiwalnych ankiet
    przeprowadzanych na stronach mBanku. Do Waszej dyspozycji 39 ankiet - wraz z
    data publikacji i liczba oddanych glosow!

    http://www.prnews.pl/mbank/stat/mbankpoll.php

    Uaktualnilem tez porownanie stopy WIBOR 1M z oprocentowaniem kont w mBanku.

    http://www.prnews.pl/mbank/wibor.htm

    A caly dzial mBankowy w nowej znanej tonacji ;)))

    http://www.prnews.pl/mbank/

    Zapraszam.

    P.S. Z newslettera korzystaja juz 62 osoby :)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-03 14:49:21
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał:

> [...]
    > przeprowadzanych na stronach mBanku. Do Waszej dyspozycji 39 ankiet - wraz
    > data publikacji i liczba oddanych glosow!

    Spoglądając na wyniki ankiety nr 11, można się spodziewać
    wzmożonego wypływu depozytów przy obecnym % ;-)

    hosi

  • 3. Data: 2002-06-04 10:32:10
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 3 Jun 2002 16:49:21 +0200, "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>
    napisał(a):

    > Spoglądając na wyniki ankiety nr 11, można się spodziewać
    > wzmożonego wypływu depozytów przy obecnym % ;-)
    Nie rozumiem o co Ci chodzi - przecież porównując z innymi bankami nadal
    jest wysokie...

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for