  • 1. Data: 2002-06-03 14:29:41
    Temat: Re: BZ i wydruki z bankomatu!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Będę wdzięczny za pomoc. Ciekaw jestem czy ktoś inny też ma takie
    > problemy?

    Hu, hu - chyba nie byles klientem Pekao SA czy innych bankow...
    Mozesz sobie sprawdzic saldo aktualne, ale to nie jest jego wina, ze jakies
    transakcje jeszcze nie zeszly - tak jest w kazdym banku.
    Pozostaje Ci nie wierzyc i juz...

  • 2. Data: 2002-06-03 14:50:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Problem w tym, że wyciągam raz gotówkę. Po godzinie np drugi raz. Nic
    > się nie zgadza. Skąd mają nadejść tranzakcje jeśli ich nie było. Tylko
    > dwie operacje w bankomacie jedna po drugiej i już się maszyna gubi!!
    > Czy przypadkiem wedla prawa bankowego bankomat nie jest czymś w rodzaju
    > odziału banku?
    > Piotr

    Masz w dawnym BZ bankomat?? w bylym WBK dziala wszystko OK i zawsze mam
    podglad na bierzaco.
    Niestety kasy nie wymusisz od nich w zaden sposob.

  • 3. Data: 2002-06-03 14:50:34
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Przeczytaj watek {BZWBK} Wstrzymanie wydawania kart EC/MC 2002-06-03 z
    00:05
    --
    JaKi
    ________________

  • 4. Data: 2002-06-03 14:58:29
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-06-03 14:58:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 6. Data: 2002-06-03 15:03:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Dzięki,
    > Idę się kłucić na dodatek dam im ten post ze 100K na plus. Już wiem
    > dlaczego wprowadzili limity dzienne :)

    wiele u nich nie wskorasz ;-) reklamacje tez olewaja ;/ przynajmnij kartowe
    reklamacje...

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-06-03 15:17:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Dzięki,
    > Idę się kłucić na dodatek dam im ten post ze 100K na plus. Już wiem
    > dlaczego wprowadzili limity dzienne :)

    Tylko, ze te limity przed fuzja tez nie zawsze dzialaly, a teraz juz chyba w
    ogole, bo znam osobe ktora wyplacila jednego dnia z bankomatow ponad 100k VE
    !!!
    pzd

  • 8. Data: 2002-06-03 15:22:35
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

> [...]
    > ogole, bo znam osobe ktora wyplacila jednego dnia z bankomatow ponad 100k

    przed fuzja w BZ nie bylo limitow na VE - mozna bylo ciagnac do dostepnego
    salda.

    --
    JaKi

    ________________

  • 9. Data: 2002-06-03 15:23:35
    Temat: BZ i wydruki z bankomatu!!
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Witam,
    Mam problemy z tymże Bankiem i jego wydrukami.
    Po dokonaniu operacji wypłaty gotówki generuje losowo stan konta. W
    związku z czym, mogę np. wybrać więcej niż mam na koncie, lub mniej i
    nie mam dostępu do swoich pieniędzy. Co z tym fantem można zrobić?
    Reklamowałem, ale nie wiele się zmienia. Może jakieś sankcje finasowe by
    pomogły tylko jakie? Inaczej mogę sobie np. narobić debetu i to nie z
    mojej winy.

  • 10. Data: 2002-06-03 15:43:32
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: AMRA: