  • 1. Data: 2002-06-03 14:10:54
    Temat: działalność gospodarcza + BZWBK24 ?
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    Czy ktoś prowadzący działalność gospodarczą (jednoosobową) posiada konto w
    BZWBK24 i mógłby się podzielić wrażeniami ?
    Zastanawiam się nad przeniesieniem z Inteligo, bo już do szału doprowadza
    mnie jego ciągłe wieszanie (na stałym łączu).
    W szczególności interesuje mnie kwestia potwierdzenia przelewów wykonywanych
    kanałem internetowym (czy można je otrzymać wraz z miesięcznym wyciągiem bez
    dodatkowych opłat) ?

  • 2. Data: 2002-06-05 11:34:08
    Temat: Re: działalność gospodarcza + BZWBK24 ?
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    czy naprawdę nikt nie ma tam konta ?!

  • 3. Data: 2002-06-05 18:19:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > czy naprawdę nikt nie ma tam konta ?!

    Moze teraz ludzie raczej uciekaja z bzwbk, niz zakladaja konta, bo jest
    straszny burdel z ICBS :-))

    Ps. dla DG, to sa ciekawsze konta firmowe niz bzwbk

  • 4. Data: 2002-06-06 07:43:14
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    No to zaproponuj jakieś z internetową obsługą. musi istnieć możliwość
    darmowego uzyskania potwierdzeń przelewu do ZUS i US (takiego z pieczątką
    banku, a nie jakiegoś pseudo wyciągu ze strony www).
    Myślałem o NORDEA BANK (pakiet e-firma), ale nie jestem pewien co do
    możliwości otrzymania darmowych wyciągów. Na infolinii dowiedziałem się, że
    bez problemu wydają w oddziala, ale brzmiało to jakoś mało przekonująco...

  • 5. Data: 2002-06-06 10:27:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > No to zaproponuj jakieś z internetową obsługą. musi istnieć możliwość
    > darmowego uzyskania potwierdzeń przelewu do ZUS i US (takiego z pieczątką
    > banku, a nie jakiegoś pseudo wyciągu ze strony www).

    telepekao24 odecnie odpada.
    nie wiem dokladnie kto daje potwierdzenia za free, poszukaj...

> [...]
    że
    > bez problemu wydają w oddziala, ale brzmiało to jakoś mało przekonująco...

    A ile jest w TOiP ? www.nordeabank.pl
    moze www.multibank.pl ale tam potwierdzenia sa chyba za 2zl, ale sa wyciagi.
    Sa rozne warianty tego konta najtansze dla lekarzy za 1zl/mc, normalne
    9zl/mc (teraz promocja za 1zl).
    To sa te tansze konta (nordea i multi) inne sa juz drozsze :((

    chyba na www.bankier.pl czy www.expander.pl bylo porownanie oplat za konta
    firmowe.
    pzd

  • 6. Data: 2002-06-06 10:56:43
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    > A ile jest w TOiP ? www.nordeabank.pl

    no własnie nie ma nic o tym - są tylko potwierdzenia wysyłane faxem za 7pln.
    Pytałem o to - Pani z infolinii stwierdziła, że w przypadku potwierdzeń ZUS
    i US nie pobierają opłat nawet za takie potwierdzenia. Coś mi się nie
    chciało wierzyć, że mogę co miesiąc zatelefonować i poprosić o bezpłatne
    przefaksowanie potwierdzeń. Zbyt fajne, żeby było prawdziwe, ale Pani z
    infolinii zarzekała się, że tak jest...
    Może ktoś inny spróbuje wyciągnąć od nich te same informacje i porównamy ?
    ;-))

    > moze www.multibank.pl ale tam potwierdzenia sa chyba za 2zl, ale sa
    wyciagi.

    Musi być oddział - marmurek (w Szczecinie), a Multi nie ma...

  • 7. Data: 2002-06-06 15:11:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > wyciagi.

    > Musi być oddział - marmurek (w Szczecinie), a Multi nie ma...

    :((( pewnie niebawem bedzie.

    A moze jednak wirtualny skoro do tej pory miales inteligo ?
    (...)mBank wprowadził obniżoną opłatę za sporządzenie i wysłanie drukowanego
    potwierdzenia przelewu do ZUS wykonanego z mBIZNES Konta. Obecnie usługa ta
    kosztuje Klienta 1,50 zł.

    A moze ePKO ? normalne chyba 9zl, a firmowe nie wiem...
    pzd

  • 8. Data: 2002-06-07 08:05:41
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    e-pko nie oferuje konta firmowego
    a mbank wprowadził opłatę 1,5pln, ale "do odwołania", więc w każdej chwili
    może ją zwiększyć np. do 5pln - nie chce mi się potem znowu przenosić do
    innego banku :-(

  • 9. Data: 2002-06-07 11:29:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > e-pko nie oferuje konta firmowego
    :((

    To zobacz ta nordee - powinno byc ok. Moze na razie zaloz jako drugie konto
    na probe ? Albo jescze lepiej wyslij nowy post z zapytaniem o konto firmowe
    nordea :-))
    pzd