  • 1. Data: 2002-06-03 15:48:13
    Temat: jakie konto internetowe?
    Od: "Beata P." <b...@s...net>

    chce zalozyc konto z obsluga internetowa i takie aby nie byly wymagane
    comiesieczne wplywy gotowki, przelewy darmowe i jak najwieksze
    oprocentowanie...co mi radzicie?

  • 2. Data: 2002-06-03 15:49:51
    Temat: Re: jakie konto internetowe?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > chce zalozyc konto z obsluga internetowa i takie aby nie byly wymagane
    > comiesieczne wplywy gotowki, przelewy darmowe i jak najwieksze
    > oprocentowanie...co mi radzicie?

    wirtualne, czy w banbku tradycyjnym. I czy ma to byc glowne czy tylko
    przelewy + oprocentowanie?

  • 3. Data: 2002-06-03 15:52:58
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Beata P." <b...@s...net> napisał w wiadomości
    > chce zalozyc konto z obsluga internetowa i takie aby nie byly wymagane
    > comiesieczne wplywy gotowki, przelewy darmowe i jak najwieksze
    > oprocentowanie...co mi radzicie?

    www.mbank.com.pl

    JaKi
    --
    ________________
    A jeśli przyjdzie mój czas, nie mów że coś się stało. Zapłacz na moim grobie

  • 4. Data: 2002-06-03 16:03:37
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał:

    > www.mbank.com.pl

    Ona wspomniała o jak najwyższym oprocentowaniu,
    w mBanku to już przeszłość.

    hosi

  • 5. Data: 2002-06-03 16:08:11
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ona wspomniała o jak najwyższym oprocentowaniu,
    > w mBanku to już przeszłość.

    Ale juz niedlugo i u innych bedzie przeszloscia ;-D

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-06-03 16:15:22
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > chce zalozyc konto z obsluga internetowa i takie aby nie byly wymagane
    > comiesieczne wplywy gotowki, przelewy darmowe i jak najwieksze
    > oprocentowanie...co mi radzicie?

    http://www.vwbankdirect.pl/

    Konto raczej jako konto pomocznicze na glowne sie nie nadaje (brak kart
    itp.)

    Pozdro

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 7. Data: 2002-06-03 16:17:43
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Ale juz niedlugo i u innych bedzie przeszloscia ;-D

    Jest mowa o dniu dzisiejszym ;-P

    hosi

  • 8. Data: 2002-06-03 16:23:43
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Jest mowa o dniu dzisiejszym ;-P

    Nim zalozy to juz bedzie przeszlosc ;-PPP

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-06-03 17:09:06
    Od: "Beata P." <b...@s...net>

    > wirtualne, czy w banbku tradycyjnym. I czy ma to byc glowne czy tylko
    > przelewy + oprocentowanie?

    wirtualne....glowne mam w Kredyt Banku, chodzi mi o wyzsze oprocentowanie
    niz w KB i darmowe przelewy
    wlasnie czytam o LGnet (8,65%) i Volkswagen Bank direct (9,3%) co sadzicie?
    a moze jest jeszcze cos lepszego

  • 10. Data: 2002-06-08 08:22:44
    Od: "Jogger" <j...@j...net>

    mbank