  • 1. Data: 2013-04-02 18:16:14
    Temat: OFE do rozwałki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    7960,Tusk_po_500_dniach_rzadu___Historia_rzadu_to_cz
    asem.html?lokale=wroclaw

    Podsumowując 500 dni nowego rządu Tusk stwierdził m.in., "OFE nie muszą
    pozostać". Dodał, że obecnie obowiązujący model OFE nie odpowiada
    "marzeniom o wysokości emerytury".

    Jak widać plany utopienia tego w ZUS już są przygotowane.

  • 2. Data: 2013-04-02 18:46:05
    Temat: Re: OFE do rozwałki
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-02 18:16, witek pisze:

    > Jak widać plany utopienia tego w ZUS już są przygotowane.

    A te pomysły żeby emerytura była terminowa to będzie pretekst żeby się
    oburzyć na zarządzających OFE i w ramach ochrony biednych obywateli
    wziąć się do czynów. A potem odtrąbić kolejny sukces. :-)
    Żałość :-)

  • 3. Data: 2013-04-02 18:50:38
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > "marzeniom o wysokości emerytury".
    >

    > Jak widać plany utopienia tego w ZUS już są przygotowane.

    Podsumuję to tak w przedostatnich wyborach głosowałem za PO, na ostatnich
    nie głosowałem na nikogo , na kolejnych zagłosuję przeciwko PO

    pozd
    as

  • 4. Data: 2013-04-02 19:00:30
    Od: W <w...@w...pl>

    Adam S. wystukał, co następuje:

    > Podsumuję to tak w przedostatnich wyborach głosowałem za PO, na
    > ostatnich nie głosowałem na nikogo , na kolejnych zagłosuję przeciwko
    > PO

    ja chyba zagłosuję, ale 'nogami' ;-)

  • 5. Data: 2013-04-02 19:29:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-02 19:00, W pisze:
    > Adam S. wystukał, co następuje:

    > ja chyba zagłosuję, ale 'nogami' ;-)

    Kto nie może głosować "nogami", niech głosuje "portfelem". Nie napiszę
    jak, aby mnie CBA.ABW.CHWIECO nie odwiedziło :)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-04-02 19:39:51
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Tue, 02 Apr 2013 11:16:14 -0500
    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > odpowiada "marzeniom o wysokości emerytury".
    >

    > Jak widać plany utopienia tego w ZUS już są przygotowane.

    Powinni pojsc za ciosem, i przy okazji zlikwidowac emerytury, ZUS...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 7. Data: 2013-04-02 20:17:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    7960,Tusk_po_500_dniach_rzadu___Historia_rzadu_to_cz
    asem.html?lokale=wroclaw

    > Powinni pojsc za ciosem, i przy okazji zlikwidowac emerytury, ZUS...

    za duzo ludzi wyszloby na ulice.
    a oni nie chcą zeby ich wywalili razem z korytem.

  • 8. Data: 2013-04-02 20:19:37
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-04-02 20:17, witek pisze:
    > za duzo ludzi wyszloby na ulice.
    (...)

    Prima Aprilis był wczoraj... :-\
    pwz

  • 9. Data: 2013-04-02 20:24:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    7960,Tusk_po_500_dniach_rzadu___Historia_rzadu_to_cz
    asem.html?lokale=wroclaw

    > za duzo ludzi wyszloby na ulice.
    > a oni nie chcą zeby ich wywalili razem z korytem.

    To niech choć podniosą wiek emerytalny. Na początek 70. styknie. Dla
    kobiet 75, bo dłużej żyją, więc to będzie sprawiedliwe społecznie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2013-04-02 20:42:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > To niech choć podniosą wiek emerytalny. Na początek 70. styknie. Dla
    > kobiet 75, bo dłużej żyją, więc to będzie sprawiedliwe społecznie.

    przeciez podniesli.
    Najpierw ludzie musza sie przyzwyczaic i zapomniec ze kiedys bylo inaczej.
    Dopiero potem podniosą.
    Zresztą to jest nieuniknione bo pieniedzy nie wystarczy.
    Muszą podniesc minimum o tylko o ile wzrosła średnia długość życia.
    Mysle, ze docelowo bedzie to 75 lat.