  • 1. Data: 2013-04-01 14:10:34
    Temat: Gdzie KK do jednej transakcji i najtaniej
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Chce zaplacic KK za zakup ubezpieczenia bo wtedy 5% znizki i po kupnie karta
    do likwidacji. czy jest jakas darmowa ewentualnie najtansza Po kupnie
    ubezpieczenia pojdzie do likwidacji tak ze i bezterminowa musi byc.

  • 2. Data: 2013-04-01 14:30:04
    Temat: Re: Gdzie KK do jednej transakcji i najtaniej
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 1 Apr 2013 14:10:34 +0200, kowtow napisał(a):

    > Chce zaplacic KK za zakup ubezpieczenia bo wtedy 5% znizki i po kupnie karta
    > do likwidacji. czy jest jakas darmowa ewentualnie najtansza Po kupnie
    > ubezpieczenia pojdzie do likwidacji tak ze i bezterminowa musi byc.

    Nie masz debetówki? Ubezpieczyciel zapewne uzna dowolną kartę, byle
    płatność przeszła.

    AK

  • 3. Data: 2013-04-01 14:54:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.04.2013 14:10, kowtow pisze:
    > Chce zaplacic KK za zakup ubezpieczenia bo wtedy 5% znizki i po kupnie karta
    > do likwidacji. czy jest jakas darmowa ewentualnie najtansza Po kupnie
    > ubezpieczenia pojdzie do likwidacji tak ze i bezterminowa musi byc.

    Nie latwiej i szybciej byloby poprosic kogos o zaplate?

  • 4. Data: 2013-04-01 16:25:09
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    Debetowka, ewentualnie pre-paid. Najwyzsze limity jednorazowej bezgotowki ma bzwbk

  • 5. Data: 2013-04-01 16:43:48
    Od: MK <M...@i...pl>

    On Mon, 01 Apr 2013 14:10:34 +0200, kowtow <k...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > do likwidacji. czy jest jakas darmowa ewentualnie najtansza Po kupnie
    > ubezpieczenia pojdzie do likwidacji tak ze i bezterminowa musi byc.

    A gdzie chcesz ubezpieczyc? Niektore karty daja jeszcze dodatkowy rabat u
    ubezpieczycieli. Ja ostatnio ubezpieczalem w Allianz Direct i dostalem
    -10% za wpisanie odpowiedniego kodu, ocziwiscie dalo sie zaplacic inna
    karta, wiec jeszcze 7% oddal BZWBK ;).
    Jak nie jest to istotne to najlatwiej wyrobic sobie do takiego celu
    wirtualna karte w BZWBK - wszystko zalatwiasz zdalnie i w ciagu kilku
    chwil dostajesz numer karty do transakcji...

    MK

  • 6. Data: 2013-04-01 18:17:27
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 01.04.2013 kowtow <k...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Chce zaplacic KK za zakup ubezpieczenia bo wtedy 5% znizki

    Jeśli to Liberciak to debetówka wystarczy.
    Synkowa MC poszła, była zarówno zniżka jak i MB.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 7. Data: 2013-04-01 18:25:07
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Jeśli to Liberciak to debetówka wystarczy.
    > Synkowa MC poszła, była zarówno zniżka jak i MB.

    No i to chcialem uslyszec

  • 8. Data: 2013-04-02 17:10:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" r0sphgugsj7n$....@4...net

    > Nie masz debetówki? Ubezpieczyciel zapewne uzna dowolną kartę, byle
    > płatność przeszła.

    Debetówka SyneCkowa da kolejne 5%.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-04-02 18:39:34
    Od: JB <j...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 16:43:48 UTC+2 użytkownik MK napisał:

> [...]
    >
    > wirtualna karte w BZWBK - wszystko zalatwiasz zdalnie i w ciagu kilku
    >
    > chwil dostajesz numer karty do transakcji...

    Mozesz coś bliżej napisac o ofercie - skąd alianz dał 7 i BZWbK 10%??