  • 1. Data: 2013-04-01 16:24:01
    Temat: Platnosc alior sync kk w eCardzie
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    Kupowalem dzisiaj w Krakvecie i nie przeszla mi (kilka razy probowalem) platnosc Kk
    Sync. Visa PKO przeszla od razu. Ktos zauwazyl podobny problem?
    Centrum eCard. Via payu dzisiaj Sync na Woblinku zadzialal, wiec chyba problem eCardu
    a nie Synca?

  • 2. Data: 2013-04-01 16:58:20
    Temat: Re: Platnosc alior sync kk w eCardzie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Apr 2013 07:24:01 -0700, Michal 'Amra' Macierzynski
    napisał(a):

> [...]
    > problem?
    > Centrum eCard. Via payu dzisiaj Sync na Woblinku zadzialal, wiec chyba

    Poszukaj moich postów na grupie. Miałem to samo eCard<>Synek -
    wyskakiwało info, że transakcja podejrzana czy coś tam. Nawet specjalnie
    otworzyłem drugie konto w Synku i wziąłem nową kartę i pierwsza
    transakcja w eCard dziewiczą kartą także nie przeszła z tych samych
    powodów. Nie drążyłem dalej, bo eCard mam wszystko gdzieś a "Płacę z
    Synkiem" się tam pojawiło i rozwiązało problem.

    --
    xbartx