  • 51. Data: 2019-04-16 21:45:08
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 21:02, r...@k...pl pisze:
    > od połowy lipca do połowy sierpnia. Sama radość i jakie niskie ceny!

    Jest mnóstwo zawodów z problematycznymi urlopami o fantastycznych
    śmieciówkach zachwalanych przez kolegów Broniarza nie wspominając.

  • 52. Data: 2019-04-16 21:49:57
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 13:49:06 UTC-5 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]
    praktyce pewnie pojawiaja sie na 2-3 dni sierpnia.
    > Na 2 tygodnie, jeśli już.

    Formalnie. Praktycznie nie. A nawet jak tak to nie na 8h.
    Beda wakacje. Robimy zdjecia parkingow przyszkolnych?

    Tylko nie mow ze na pewno przyjezdzaja wtedy autobusami...

    > Formalnie tak.

    Praktycznie tez.

    publikuja w polowie pierwszego tygodnia a potem sie jeszcze zmienia bo nie ogarniaja.
    > Bo to nie tylko od nich zależy?

    Ta, pewnie od ksiedza.

  • 53. Data: 2019-04-16 21:50:51
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-04-16, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Zgadza się. Poprzedni rząd [...]

    Dyskusji nie zaczynamy od "poprzedni rząd".
    Mamy "ten rząd" i niech "ten rząd" sobie ze strakiem poradzi.
    Dyskusje "a bo oni", "a drzewiej bywało", "a za Mieszka I było gorzej/lepiej/ciupaska
    latała" są niezasadne.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 54. Data: 2019-04-16 21:50:59
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 16.04.2019 o 10:14, Wojciech Bancer pisze:
    > Morawiecki dobrze to wykombinował :)

    Ale dobrze dla kogo?

    --
    Alf/red/

  • 55. Data: 2019-04-16 21:54:31
    Od: s...@g...com

    om>, s...@g...com

    praktyce pewnie pojawiaja sie na 2-3 dni sierpnia.

    > A w prawdziwej praktyce (nie twojej matrixowej) to siedzą 2 tyg. po zakończeniu
    > roku i mają być dostępni 2 tyg. przed.
    > Tak, pewnie jest krócej, ale sama radość jedyny urlop letni jaki można wziąć to
    > od połowy lipca do połowy sierpnia. Sama radość i jakie niskie ceny!

    Wolne maja tez w inne przerwy. A samego wolnego jest tyle ze bez problemu kompensuje
    ceny wyjazdow.

    Ja jako IT rozerwe szaty nad tymi wszystkimi weekendami kiedy sie dlubie zeby na
    poniedzialek system byl online.

    Jak by nie patrzec to do roboty sie nie przykladaja specjalnie. I mowie to i ze
    swojej perspektywy jak i z perspektywy tego co czytam.
    Wszelkie "uciazliwosci" jakie ktokolwiek jest w stanie w ich pracy przytoczyc sa
    rowniez obecne w innych zawodach a wielu z bonusow inni nie maja.

  • 56. Data: 2019-04-16 21:56:26
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 13:49:06 UTC-5 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
    > On 2019-04-16, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    zmiany to im sie podwyzka nie nalezy.

    > Jak ktoś zaczyna od stawiania gotowego twierdzenia (vel "są za tępi") na modstawie
    własnych,
    > bdurnie wydumanych wniosków, to ja nie mam zbyt dobrego zdania o takim dyskutancie.
    > Baw się w kogo tam chcesz.

    Tja. Argumentow braklo?

    Jakims cudem w IT daje sie ogarnac zmiany w oprogramowaniu, systemach, dokumentacji
    itp.

    Jakos programersy czy adminsy nie placza ze nowa wersja javy to 20MB nowej
    dokumentacji.

  • 57. Data: 2019-04-16 22:05:27
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 16.04.2019 o 20:15, RobertS pisze:
    > tylko te "prezentacje" są ściśle określone przez nadrzędne czynniki, nie
    > mogą prezentować tego co chcą i w taki sposób jaki chcą...

    No i jeszcze muszą zaraportować to prezentowanie na siedemnaście
    sposobów, a potem wykonać badania rynkowe, no i po wszystkim pójść z
    klientami na piwo. I tak dzień w dzień przynajmniej cztery razy. A w
    świątek ogarnąć zmiany na rynku.

    A ja spytam prosto: jeśli to taka atrakcyjna fucha, to czemu rekrutacja
    masowo jest prowadzona do października? A jeśli ktoś ma dzieci w wieku
    praktykującym: jakiego zdania jesteście o kadrze?

    --
    Alf/red/

  • 58. Data: 2019-04-16 22:07:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 Apr 2019 12:56:26 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

> [...]
    itp.

    > Jakos programersy czy adminsy nie placza ze nowa wersja javy to 20MB nowej

    No to idź nauczać informatyki w szkole, na co czekasz?

  • 59. Data: 2019-04-16 22:07:22
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 16.04.2019 o 20:39, s...@g...com pisze:
    > Skoro musza bo sa za tepi aby jeden z nich przeczytal porownal i opublikowal zmiany
    to im sie podwyzka nie nalezy.

    Dobry pomysł!
    Niech jeden porównuje i referuje, nagrajmy to na serwer, i puszczajmy
    bachorom w całej Polsce. Resztę nauczycieli zwolnić, i liczyć
    oszczędności (na sporo piątek+ wystarczy).

    --
    Alf/red/

  • 60. Data: 2019-04-16 22:25:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    s...@g...com writes:

    praktyce pewnie pojawiaja sie na 2-3 dni sierpnia.

    > Formalnie. Praktycznie nie. A nawet jak tak to nie na 8h.
    Ekhem. Znani mi nauczyciele są na pewno praktycznie w szkole przez co
    najmniej 2 tygodnie sierpnia. To oczywiście słaba próbka, ale nie mam
    innej. Dodatkowo nie liczę dyżurów w 'lato w mieście', ale tak na oko
    angażuje on 1/3 składu. Co pewnie w odpowiednio długim okresie oznacza,
    że każdy nauczyciel 'co trzecie' wakacje ma zajęte.

    > Beda wakacje. Robimy zdjecia parkingow przyszkolnych?
    >
    > Tylko nie mow ze na pewno przyjezdzaja wtedy autobusami...

    Hm. Poza bodajże jednym, wszyscy przyjeżdżają KM do szkoły, nie tylko w wakacjie. :)
    Może to specyfika
    stolicy.

    > Praktycznie tez.
    Możliwe, nie siedzę u nich w domu.

    publikuja w polowie pierwszego tygodnia a potem sie jeszcze zmienia bo nie ogarniaja.

    > Ta, pewnie od ksiedza.

    Nie. Od niejakiej Zalewskiej, kojarzysz babę? Powiem tylko, że jeśli
    chodzi o deformę w Warszawie, to takiego bajzlu w wielu instytucjach nie
    widziałem, bo niestety nikt nic nie mógł się dowiedzieć.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Never underestimate the power of human stupidity.