    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OFE - decydujące starcie
    Date: Tue, 16 Apr 2019 22:25:34 +0200

    s...@g...com writes:

> [...]
    praktyce pewnie pojawiaja sie na 2-3 dni sierpnia.

    > Formalnie. Praktycznie nie. A nawet jak tak to nie na 8h.
    Ekhem. Znani mi nauczyciele są na pewno praktycznie w szkole przez co
    najmniej 2 tygodnie sierpnia. To oczywiście słaba próbka, ale nie mam
    innej. Dodatkowo nie liczę dyżurów w 'lato w mieście', ale tak na oko
    angażuje on 1/3 składu. Co pewnie w odpowiednio długim okresie oznacza,
    że każdy nauczyciel 'co trzecie' wakacje ma zajęte.

    > Beda wakacje. Robimy zdjecia parkingow przyszkolnych?
    >
    > Tylko nie mow ze na pewno przyjezdzaja wtedy autobusami...

    Hm. Poza bodajże jednym, wszyscy przyjeżdżają KM do szkoły, nie tylko w wakacjie. :)
    Może to specyfika
    stolicy.

    > Praktycznie tez.
    Możliwe, nie siedzę u nich w domu.

    publikuja w polowie pierwszego tygodnia a potem sie jeszcze zmienia bo nie ogarniaja.

    > Ta, pewnie od ksiedza.

    Nie. Od niejakiej Zalewskiej, kojarzysz babę? Powiem tylko, że jeśli
    chodzi o deformę w Warszawie, to takiego bajzlu w wielu instytucjach nie
    widziałem, bo niestety nikt nic nie mógł się dowiedzieć.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Never underestimate the power of human stupidity.