  • 31. Data: 2002-04-12 19:57:24
    Temat: Re: Nowe sesje KIR w mBanku
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020412184225.GP20785@diuna.pingwin.waw.pl...
    > Widzisz, ja nie pisze rzeczy o inteligo ktorych nie znam. Zaloz sobie
    > konto w mbanku, wplac do niego 99zl i nie zaplacisz nawet oplaty za
    > utrzymanie rachunku! Do tego dostaniesz bezplatna i bezpieczna (w
    > przeciwienstwie do klasycznej eksploatacji VE inteligo) i bedziesz
    > sobie mogl testowac - przelewy za darmo.

    mam w mBanku roczek, w inteligo jestem swiezynka.

  • 32. Data: 2002-04-12 20:07:51
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 09:57:24PM +0200, Szymon wrote:

    > mam w mBanku roczek, w inteligo jestem swiezynka.

    I nie wiesz jak sie realizuje przelewy w mbanku? To co tam robisz? ;-)

    --

    --w

  • 33. Data: 2002-04-12 20:28:28
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > I nie wiesz jak sie realizuje przelewy w mbanku? To co tam robisz? ;-)

    sadzilem, ze w/g tego co podaja na www.ebanki.pl. Zylem w bledzie prawie
    rok, dasz wiare?

  • 34. Data: 2002-04-12 22:14:25
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    "Szymon" <w...@p...com> wrote in message
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co to jest?

    Polecenie zapłaty imho.

    Pozdr.
    Wanias

  • 35. Data: 2002-04-13 12:57:54
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    (news:20020412200628.GY20785@diuna.pingwin.waw.pl):

    > I nie wiesz jak sie realizuje przelewy w mbanku? To co tam robisz? ;-)

    :)))))))))))))))

    Szymon, jak zlecasz z dat

  • 36. Data: 2002-04-13 13:56:16
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wojtek Piecek wrote:

    > BIG! Jak ulal!

    No akurat nie.:-) BGŻ; tzn. pracują do 16:00, ale żeby 3. elixirem
    wyszło to trzeba do 14:00 dostarczyć.

    pzdr

    Tomek

  • 37. Data: 2002-04-13 17:30:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 13, 2002 at 03:56:16PM +0200, Tomasz Staszewski wrote:

    > No akurat nie.:-) BGŻ; tzn. pracują do 16:00, ale żeby 3. elixirem
    > wyszło to trzeba do 14:00 dostarczyć.

    E, to w bigu jest dokladnie tak samo. Milo wiedziec ze ktos tez sie na
    tym swiecie meczy ;-)

    --

    --w

  • 38. Data: 2002-04-14 09:42:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > E, to w bigu jest dokladnie tak samo. Milo wiedziec ze ktos tez sie na
    > tym swiecie meczy ;-)

    To co powiecie na BRE Bank, tam przelewy skladane w oddziale trzeba chyba
    nadal zlozyc do 12.00 !!! zeby poszly tego samego dnia.
    Przez BRESOKA/interBRESOKA do 14.00, a bank pracuje do 15.30 !
    Jak puscisz przelew ok. 15.00 to trzeba sie niezle nameczyc zeby miec
    potwierdzenie przelewu tego samego dnia, bo czasem nie odbieraja telefonow
    po 15.00...
    pzd

  • 39. Data: 2002-04-14 19:04:03
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 12 Apr 2002 17:57:31 +0200, Asia Jedrychowska
    <a...@a...net> wrote:

    >Ostatnia wychodząca. Przelewy zlecone do 11:30 wychodziły tego samego
    >dnia, zlecone później -- pierwszą sesją dnia następnego.

    e, cos mi sie zdaje ze raczej zlecone do 12 wychodziy tego samego
    dnia.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 40. Data: 2002-04-14 23:35:00
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > Wychodzace:
    > 5:55
    > 9:55
    > 13:25
    >
    > przychodzace:
    > 12:00
    > 15:00
    > 19:00

    Dyskusja zeszła całkiem na boczny tor i nie wyjaśniono podstawowej tutaj
    kwestii:
    do której godziny są przyjmowane zlecenia przelewów na poszczególne sesje?
    Czy podane powyżej godziny to są właśnie "dead lines" dla składania
    przelewów, czy też są to faktycznie czasy wysyłki przelewów złożonych
    znacznie wcześniej?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj