  • 21. Data: 2005-11-19 20:07:55
    Temat: Re: Nowe hipermarketowe KK
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> napisal(a):

    Witam!

    Troche Slawku namieszales. Na poczatku i na koncu odpowiedziales na
    moj post, a w srodku na post Michala.

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl

  • 22. Data: 2005-11-19 20:51:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:
    > No i o to mi chodzilo. O bezrefleksyjnie skopiowana informacje
    > reklamowa, bez slowa wlasnego komentarza.

    Jakie skopiowanie? Dalem linka do informacji prasowej, piszac, ze sa dwie
    nowe KK wydawane przez hipermarkety. Nie ocenialem. Ocene pozostawilem
    czytelnikom - takim jak ty. Moj komentarz byl tylko jeden- ze mozna jedna z
    kart placic w necie. I tyle. Czego oczekiwales? Doglebnej analizy katrty,
    skoro dopiero weszla na rynek?!?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 23. Data: 2005-11-19 20:58:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > znaczy chodzi mi o nazwe. W BPHu mam MasterCard z duzym napisem
    > Electronic. A tutaj jest samo logo MC - oczywicie karta tez electronic
    > (ale bez tego dodatku w nazwie :)

    Czyli kreatywny marketing, analogicznie jak w przypadku karty MAXIMA.
    Jak z tymi krowami co dużo ryczą, a mało mleka dają. :-)

  • 24. Data: 2005-11-19 21:25:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Uzytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:2f1vn1lhu4rqjq1rb6f8es6v77ldjb6nhq@4ax.com...
    > "Slawek Kos" <s...@p...com> napisal(a):
    >
    > Troche Slawku namieszales. Na poczatku i na koncu odpowiedziales na
    > moj post, a w srodku na post Michala.

    Wiem.
    Tak chcialem - przecie to widac komu sie odpowiada...
    Nie wiedziales ze tak mozna? ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 25. Data: 2005-11-19 21:30:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    napisał w wiadomości news:dlo39t$vsc$1@news.onet.pl...

> [...]
    > czytelnikom - takim jak ty. Moj komentarz byl tylko jeden- ze mozna jedna
    > kart placic w necie. I tyle. Czego oczekiwales?

    Przecie wyraznie napisalem, ze te informacje sa IMO bezwartosciowe, a ty sie
    pytasz czego oczekiwalem...
    Niczego.
    Przedstawilem swoje zdanie.
    To jest usenet, ludzie tak tu robia...

    --
    Pozdrowienia

  • 26. Data: 2005-11-19 23:58:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:
    > Przecie wyraznie napisalem, ze te informacje sa IMO bezwartosciowe, a
    > ty sie pytasz czego oczekiwalem...

    No to dochodzimy do rozwiazania - dla ciebie sa bezwartosciwoe - bo nie
    znajduejsz tam wszytkich szykanych przez Ciebie informacji. Jednak dla
    innych (tak ja to potraktowalem sam) informacja jest sam fakt _pojawienia_
    sie nowych KK na rynku. I juz.

  • 27. Data: 2005-11-20 10:49:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Przecie wyraznie napisalem, ze te informacje sa IMO bezwartosciowe, a
    > ty sie pytasz czego oczekiwalem...
    > Niczego.
    > Przedstawilem swoje zdanie.
    > To jest usenet, ludzie tak tu robia...

    Tak się zastanawiam o co Ci chodzi. Przecież jak Ci nie pasują posty
    Michała, to są znane narzędzia żeby się z tym uporać. IMO to co Michał
    wrzuca na grupę jest przydatne - a że nie przeredagowuje marketolenia przy
    okazji? Cóż - nie można mieć wszystkiego :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 28. Data: 2005-11-20 11:55:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    > wrzuca na grupę jest przydatne - a że nie przeredagowuje marketolenia przy
    > okazji? Cóż - nie można mieć wszystkiego :-)

    Z grubsza rzecz ujmujac chodzi mi o to, ze mialem kaprys wyrazic swoje
    zdanie na temat smieci.
    Moim zdaniem po zebraniu smieci w jednym miejscu nie powstaje zadna nowa
    jakosc tylko po prostu kupa smieci, niezaleznie od wysilku jaki zbierajacy w
    to wlozyl.
    Co wiecej te smieci gdy leza na swoim miejscu (na stronach reklamujacych sie
    firm) robia wrazenie tego czym sa - marketingowymi smieciami. Kiedy zostana
    przeniesione/skopiowane na strone "niezalezna" moga robic wrazenie
    obiektywnej informacji. A to juz jest wprowadzanie czytelnika w blad. Nawet
    ktos kto nie jest z wyksztalcenia dziennikarzem, ale chce sie zajmowac
    zbieraniem i publikowaniem informacji pownien sie zapoznac z takim pojeciem
    jak etyka dziennikarska (niezaleznie co potem bedzie z tym pojeciem
    wyprawial...;-)
    Inacze mialaby sie sprawa gdyby Amra podal linki do reklam umieszczonych na
    stronach Carrefoura/Reala a inaczej gdy podaje linki do swojej "niezaleznej"
    strony.

    W sprawie "znanych narzedzi" - dziekuje za rade, ale ona byla zbedna. Znam
    je.
    Jak bede chcial to je zastosuje.

    --
    Pozdrowienia

  • 29. Data: 2005-11-20 12:05:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > W sprawie "znanych narzedzi" - dziekuje za rade, ale ona byla zbedna.
    > Znam je.
    > Jak bede chcial to je zastosuje.

    No to mówiąc wprost - *zastosuj* zamiast marudzić i bić niemożliwie pianę
    :-)

    przyszłość/ Woody Allen