  • 1. Data: 2005-11-18 08:06:05
    Temat: eKarta VISA - ING
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    Witam,
    Wczoraj odebrałem ekartę w jednym z łódzkich oddziałów. Karta wygląda dość
    śmieszne. Za je używanie bank pobierze opłatę 24 zł/rok Dziś z samego rana
    juz trochę ja testowałem. Mam jednak jedno pytanie w systemie widać kartę
    jaki dodatkowy rachunek ale przelewu z tego rachunku na inne rachunki poza
    własny zrobić sie nie da. Jeżeli to jest karta do zakupów elektronicznych to
    przecież cześć transakcji realizuje się poprzez zwykły przelew. Produkt
    ciekawy ale czy dobry?

  • 2. Data: 2005-11-18 17:47:57
    Temat: Re: eKarta VISA - ING
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "marcin"
    > Wczoraj odebrałem ekartę w jednym z łódzkich oddziałów. Karta
    > wygląda dość śmieszne. Za je używanie bank pobierze opłatę 24 zł/rok

    nie za rok tylko za caly okres karty - ja dostalem prawie na 2 lata
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-11-18 23:20:37
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > nie za rok tylko za caly okres karty - ja dostalem prawie na 2 lata

    karta jest na 18 miesięcy :) tak pośrodku :)
    przelew możesz wykonać na swoje konto np. OKO i z niego puszczać kasę w
    świat.

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 4. Data: 2005-11-19 16:59:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk"

    > karta jest na 18 miesięcy :) tak pośrodku :)
    > przelew możesz wykonać na swoje konto np. OKO i z niego puszczać
    > kasę w świat.

    nie chcialo mi sie liczyc tych miesiecy :-)
    a co do przelewow z eKarty to chcialem przelac z niej na
    przedplaconego maestro
    i sie nie da - trzeba przez OKO lub (jesli ktos posiada) zwykly ROR
    W sumie nie znajduje uzadanienia, dlaczego nie pozwalaja zasilic
    Maestra
    a pozwalaja po drugiej stronie przelewu umiescic eKarte, nawet tą
    samą :-)
    (nie sprobowalem czy taki przelew zadziala)
    *** blad ***