  • 1. Data: 2005-11-18 11:07:03
    Temat: Kredyt hipoteczny z gwarancją państwa
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Witam

    Był kiedyś taki projekt kredytu hipotecznego o stałym oprocentowaniu.
    Część ruchomą gwarantowało państwo - bank przecież nie może tracić. Czy to
    nadal działa? Jeżeli tak to jakie jest obecnie oprocentowanie takiego
    kredytu?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2005-11-18 11:34:06
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny z gwarancją państwa
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości
> [...]
    > Część ruchomą gwarantowało państwo - bank przecież nie może tracić. Czy to
    > nadal działa? Jeżeli tak to jakie jest obecnie oprocentowanie takiego

    jeszcze chyba jest. Oprocentowanie obecnie wyzsze od komercyjnych :-)

    Przy wprowadzaniu bylo nizsze ale przy stalej stopie procentowej , no i
    teraz klops ;)

  • 3. Data: 2005-11-18 12:21:07
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Był kiedyś taki projekt kredytu hipotecznego o stałym oprocentowaniu.

    nie wiem jak bylo kiedys ale niedawno ogladalem marcinkiewicza (bodajze) u
    olejnikowej i na pytanie o te 3mln mieszkan powiedzial ze od 2006 rzad ma
    doplacac do kredytow hipotecznych (najwiecej w 2006 potem coraz mniej az do
    2008) pewnie klamal a zabrzmialo to troche jak kredyt studencki wiec calkiem
    sensownie, az sie wstrzymam do 2006r z wzieciem...

  • 4. Data: 2005-11-18 12:37:14
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 18.11.2005 Michal M <w...@...pl> napisał/a:
> [...]
    > 2008) pewnie klamal a zabrzmialo to troche jak kredyt studencki wiec calkiem
    > sensownie, az sie wstrzymam do 2006r z wzieciem...
    Tylko wiesz, to kiedyś to też miało być rozsądne. Miało.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE