    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe hipermarketowe KK
    Date: Sun, 20 Nov 2005 12:55:33 +0100

    news:dlpkfo$n41$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak się zastanawiam o co Ci chodzi. Przecież jak Ci nie pasują posty
    > Michała, to są znane narzędzia żeby się z tym uporać. IMO to co Michał
    > wrzuca na grupę jest przydatne - a że nie przeredagowuje marketolenia przy
    > okazji? Cóż - nie można mieć wszystkiego :-)

    Z grubsza rzecz ujmujac chodzi mi o to, ze mialem kaprys wyrazic swoje
    zdanie na temat smieci.
    Moim zdaniem po zebraniu smieci w jednym miejscu nie powstaje zadna nowa
    jakosc tylko po prostu kupa smieci, niezaleznie od wysilku jaki zbierajacy w
    to wlozyl.
    Co wiecej te smieci gdy leza na swoim miejscu (na stronach reklamujacych sie
    firm) robia wrazenie tego czym sa - marketingowymi smieciami. Kiedy zostana
    przeniesione/skopiowane na strone "niezalezna" moga robic wrazenie
    obiektywnej informacji. A to juz jest wprowadzanie czytelnika w blad. Nawet
    ktos kto nie jest z wyksztalcenia dziennikarzem, ale chce sie zajmowac
    zbieraniem i publikowaniem informacji pownien sie zapoznac z takim pojeciem
    jak etyka dziennikarska (niezaleznie co potem bedzie z tym pojeciem
    wyprawial...;-)
    Inacze mialaby sie sprawa gdyby Amra podal linki do reklam umieszczonych na
    stronach Carrefoura/Reala a inaczej gdy podaje linki do swojej "niezaleznej"
    strony.

    W sprawie "znanych narzedzi" - dziekuje za rade, ale ona byla zbedna. Znam
    je.
    Jak bede chcial to je zastosuje.

    --
    Pozdrowienia