  • 1. Data: 2005-11-18 00:30:45
    Temat: Inteligo sie wyłożyło oficjalnie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Niedostępność konta Inteligo
    Z powodu nieprawidłowości pracy jednego z elementów systemu
    informatycznego Inteligo niedostępny jest serwis WWW, WAP, oraz
    automatyczny serwis telefoniczny, dłuższy jest też czas oczekiwania na
    połączenie z konsultantem. Nie można również korzystać z bankomatów oraz
    dokonywać płatności kartami Inteligo w punktach handlowo-usługowych.
    Jednocześnie informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby przywrócić
    dostępność konta w jak najkrótszym czasie.

    Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

  • 2. Data: 2005-11-18 06:45:26
    Temat: Re: Inteligo sie wyłożyło oficjalnie
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Niedostępność konta Inteligo

    SOA#1
    U mnie dziala
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-11-18 07:29:46
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > SOA#1
    > U mnie dziala

    serwis transakcyjny u mnie tez dziala ale dzisiaj musze isc do bankomatu... bo
    na gieldzie nie mozna placic karta i co bedzie? znow zona (ktora trzyma
    pieniadze w skarpetce) wysmieje mnie i cala bankowosc internetowa :-( a na innym
    koncie juz nic nie mam - jak to przed 15-tym...

  • 4. Data: 2005-11-18 07:57:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michal M wrote:

> [...]
    > internetowa :-( a na innym koncie juz nic nie mam - jak to przed 15-tym...

    Już się poprawili.

  • 5. Data: 2005-11-18 08:29:18
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    W zasadzie płacenie kartą ma na celu jedynie ochronę przed kradzieżą,
    która to ochrona jest słaba przy podpisie na slipie a kradzież
    małoprawdopodobna.

  • 6. Data: 2005-11-18 09:36:30
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Andrzej napisał(a):
    > W zasadzie płacenie kartą ma na celu jedynie ochronę przed kradzieżą,

    Nie prawda.

    > która to ochrona jest słaba przy podpisie na slipie

    Nie prawda.

    > a kradzież
    > małoprawdopodobna.

    Nie prawda.

    :P

  • 7. Data: 2005-11-18 09:42:01
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Łukasz Cielecki wrote:

    > Nie prawda.

    mnie się karta przydaje do zakupów przez internet których inaczej bym nie
    zrobił ale poza tym praktycznie nie

    > Nie prawda.

    jak cię złodziej okradnie i natychmiast coś kupi w najbliższym sklepie za
    600 zł musisz reklamować transakcję bo nie zdążysz jej zablokować, a do
    tego reklamacja może być nieznana bo transakcja wykonana przed blokadą karty

    > Nie prawda.
    >
    > :P

    w życiu mnie nie okradli, a jak noszę 200 zł gotówki przy sobie to to mi
    wystarcza na większość zakupów

  • 8. Data: 2005-11-18 10:01:45
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    A ja dostalem bonusa w wysokosci 5zl :)))))
    Na pewno nikt nie wplacal, zadne odsetki nie rosna,
    takze traktuje to jako bonus :))

  • 9. Data: 2005-11-18 10:24:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej napisał(a):

    > mnie się karta przydaje do zakupów przez internet których inaczej bym
    > nie zrobił ale poza tym praktycznie nie

    A ja za wszystko prawie place karta: zakupy w spozywczym, paliwo, zakupy
    w necie, obiady i inne.

> [...]
    > za 600 zł musisz reklamować transakcję bo nie zdążysz jej zablokować, a
    > do tego reklamacja może być nieznana bo transakcja wykonana przed

    No wlasnie, reklamuje zakup, nie moj podpis = kasa wraca.

    > w życiu mnie nie okradli, a jak noszę 200 zł gotówki przy sobie to to mi
    > wystarcza na większość zakupów

    Mnie tez nie okradli, ale zawsze moge portfel zgubic, albo w koncu sie
    zdarzy, ze ktos mi go wyciagnie z kieszeni. A gotowki przy sobie
    praktycznie nigdy nie nosze, conajwyzej jakies 50zl.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-11-18 10:39:43
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    > No wlasnie, reklamuje zakup, nie moj podpis = kasa wraca.

    Nie oddadzą jeśli podpis jest podobny, bo sfałszować nie jest tak trudno.