  • 11. Data: 2005-11-19 06:16:21
    Temat: Re: Nowe hipermarketowe KK
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:dllnh1$i3t$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > myślę że trochę przesadziłeś

    pozostanmy przy swoich pogladach...;-)
    Dla mnie bezkrytyczne cytowanie materialow reklamowych nie ma nic wspolnego
    z samodzielna praca.

    > jeżeli nie wchodzisz w kredyt to nie masz tej opłaty

    Nieprawda.
    Wyciagu nie generuje sie, jesli splacisz zadluzenie przed data jego
    generowania. Wtedy przestaje to byc KK.

    > powyższe nieobowiązkowe,

    nigdzie to w regulaminie nie jest napisane

    ALE

    > bo będzie przedłużone

    Pracujesz dla nich, ze wiesz?
    Tak cenne marketingowo informacja bylaby pominieta?
    Samoboja sobie strzelili?

    > można w momencie składania wniosku

    > natomiast prośba do Ciebie abyś się zastanowił po co Twój post ?

    hmmm, dla dyskusji?
    Przepraszam za "daszek"...;-)

    > miałeś zły dzień po prostu....
    > mimo wszystko, miłego weekendu i obyś więcej nie miał takich dni, albo
    > przynajmniej na niusy nie pisał "w te dni"

    To jest usenet i to ja decyduje kiedy pisac...

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2005-11-19 12:08:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:
    > Czekaj. Co to znaczy "płaska ale nie electronic"? Przecież skoro nie
    > jest wypukła, to musi być użyta elektronicznie (na żelazku nie
    > przejdzie). Więc "electronic" to ona IMHO nie jest tylko z nazwy.

    znaczy chodzi mi o nazwe. W BPHu mam MasterCard z duzym napisem Electronic.
    A tutaj jest samo logo MC - oczywicie karta tez electronic (ale bez tego
    dodatku w nazwie :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 13. Data: 2005-11-19 12:12:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:
    > Dla mnie bezkrytyczne cytowanie materialow reklamowych nie ma nic
    > wspolnego z samodzielna praca.

    Ze tak napisze.. Gdzie ja cos cytowalem tutaj? Masz informacje, ze sa dwie
    nowe KK supermarketowe. Nowe - nowosc. Nigdzie nie ocenialem.
    Poinformowalem. Nie kazdy chce wchodzic na strony (w tym i moja), a czyta
    pbb.
    Samodzielna praca owszem jest - jak cos tutaj pisze (np teraz). Dlatego tez
    nie rozumiem, po cholere jakas ideologie do tego dorabiasz? Zly dzien?

  • 14. Data: 2005-11-19 14:37:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    napisał w wiadomości news:dln4tc$41d$1@news.onet.pl...

    > Ze tak napisze.. Gdzie ja cos cytowalem tutaj?

    Tutaj byly linki do twojej strony.
    A moje uwagi tez byly do tej strony ("ten twoj portal")

    > Samodzielna praca owszem jest - jak cos tutaj pisze (np teraz). Dlatego
    tez
    > nie rozumiem, po cholere jakas ideologie do tego dorabiasz? Zly dzien?

    Noo, widze ze nie rozumiesz. Ale sie nijak do tego nie przyczynilem.

    --
    Pozdrowienia

  • 15. Data: 2005-11-19 15:07:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> wrote:
    > Tutaj byly linki do twojej strony.
    > A moje uwagi tez byly do tej strony ("ten twoj portal")

    dokladnie - do informacji o nowych lkartach kredytowych, a nie poglebionych
    ich analizach.
    Takowa ty zrobiles - i chwala ci za to. Jednak nie rozumiem o co pretensje?
    Ok - gdybys sam napisal informacje, ze jest taka nowa karta z dokladnym
    opisem ktory dales.
    Ty potraktowales, jakby zaczal chwalic te karte....

  • 16. Data: 2005-11-19 16:43:26
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisal(a):

    Witam!

    >dokladnie - do informacji o nowych lkartach kredytowych, a nie poglebionych
    >ich analizach.

    LOL Niepelna informacja jest dezinformacją. Gdybys ograniczyl sie do
    informacji "nowe" i podal linki np. do TOiP bylo by OK. Ale opisales
    produkt. Opis byl niepelny, jednostronny.

    >Takowa ty zrobiles - i chwala ci za to. Jednak nie rozumiem o co pretensje?

    O brak informacji o istotnych cechach tych kart. Twoje artykuly
    wygladaja jak reklamy. Podaja zalety, pomijaja wady.

    >Ty potraktowales, jakby zaczal chwalic te karte....

    Taka wymawe ma twoj artykul. (zakupy nie tylko w Real, wyplacanie
    gotowki z bankomatow, niskie dochody miesieczne, promocje kredytowe,
    prezenty do karty, wydanie za darmo, roczna oplata tylko 18zl,
    wydluzony okres bezodsetkowy).

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl

  • 17. Data: 2005-11-19 16:56:00
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > To VE - "zwykla" maksima plus - wiec nie.

    To co widnieje na bilbordach nie ma znaczak VE oraz nie wyglada na plaska
    karte.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 18. Data: 2005-11-19 17:29:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-19 17:43, osobnik podający się za Bronislaw Wolyniec, śmiał
    stwierdzić, iż:

> [...]
    > gotowki z bankomatow, niskie dochody miesieczne, promocje kredytowe,
    > prezenty do karty, wydanie za darmo, roczna oplata tylko 18zl,

    Dla mnie to brzmi jak informacja, a nie jak wychwalanie produktu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2005-11-19 19:32:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Bronislaw Wolyniec" <w...@S...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1skun1t16nlpi0m9vqfl8vdiqcbh0l7gj3@4ax.com...

    > LOL Niepelna informacja jest dezinformacją. Gdybys ograniczyl sie do
    > informacji "nowe" i podal linki np. do TOiP bylo by OK.

    BTW - trudno jest znalezc link do regulaminu tej karty i TOiP na www firmy
    (ja sprawdzilem tylko MC i to mi wystarczylo, do Reala mi sie juz nie
    chcialo...). W sklepie dopiero na wyrazne zyczenie panienka (po konsultacji
    z przelozona, czy moze...) wyciagnela spod biurka, zawalonego ulotkami
    reklamowymi. Wczesniej przekonywala mnie, ze ma wszystko w glowie i odpowie
    mi na kazde pytanie...;-)

    > Ale opisales
    > produkt. Opis byl niepelny, jednostronny.

    pretensje?

    ... o brak uczciwosci.
    w gazecie takie teksty sa opatrzone odpowiednimi dopiskami (reklama, tekst
    sponsorowany itp.)

    > O brak informacji o istotnych cechach tych kart. Twoje artykuly
    > wygladaja jak reklamy. Podaja zalety, pomijaja wady.

    One nie wygladaja jak reklamy..
    To SA reklamy.
    Tekst na strone Amry to slowo w slowo skopiowana informacja reklamowa, ktora
    mozna przeczytac na ulotkach w Carrefourze albo na stronie www tej sieci.
    A na stronie Amry NIE MA informacji ze jest to reklama.

    a co zrobiles? "tylko" przytoczyles reklame bez komentarza, prawda?

> [...]
    > gotowki z bankomatow, niskie dochody miesieczne, promocje kredytowe,
    > prezenty do karty, wydanie za darmo, roczna oplata tylko 18zl,

    No i o to mi chodzilo. O bezrefleksyjnie skopiowana informacje reklamowa,
    bez slowa wlasnego komentarza.

    --
    Pozdrowienia

  • 20. Data: 2005-11-19 20:05:18
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> napisal(a):

    Witam!

    >Dla mnie to brzmi jak informacja, a nie jak wychwalanie produktu.

    Informacja nie pelna i podajaca tylko pozytywy... OK :-)

    --
    BW,
    http://www.bwportal.pl