  • 1. Data: 2005-11-18 01:38:33
    Temat: Kredyty studenckie
    Od: "paff" <n...@n...nn>

    Witam,

    Piszę w imieniu koleżanki, która ma poważny problem. Postaram się streścić
    sprawę.

    Koleżanka złożyła w pewnym banku wniosek i wszystkie wymagane dokumenty w
    sprawie kredytu dofinansowywanego z budżetu. Termin upłynął 15 listopada. 16
    listopada bank oświadczył natomiast, iż wpłynęło za mało wniosków w związku
    z tym nie będzie zajmował się tymi kredytami.

    Wniosek został złożony tylko w tym banku, więc to posunięcie zablokowało jej
    dostęp do kredytu a jest osobą rzeczywiście potrzebującą. Jako studentka ma
    ona przecież prawo do takiego kredytu, pod warunkiem złożenia dokumentów w
    terminie, a ten wymóg spełniła. Inne banki w tej chwili nie przyjmą już
    dokumentów.

    I tu moje pytanie - czy bank miał prawo zrezygnować z tego pośrednictwa
    kredytowego, skoro przyjmował wcześniej wnioski ? Bo jak dla mnie to
    paranoja, a bank się zwyczajnie wypiął....

    Proszę o pomoc.

    Paweł Marek

  • 2. Data: 2005-11-18 08:26:59
    Temat: Re: Kredyty studenckie
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    paff napisał(a):
> [...]
    > kredytowego, skoro przyjmował wcześniej wnioski ? Bo jak dla mnie to
    > paranoja, a bank się zwyczajnie wypiął....

    Napisałbym maila z zaistniałą sytuacją do BGK on powinien coś zrobić w
    tej sytuacji.

    A jaki to bank?

    Pozdrawiam
    Przemek