  • 1. Data: 2005-11-18 13:26:57
    Temat: [PKO BP] dziwne - spotkaliscie sie z tym?
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Koleżanka właśnie wróciła z PKO BP.

    Zanosiła tam odpis z księgi wieczystej ze świeżo ustanowioną hipoteką
    na rzecz wyżej wymienionego banku. Odpis stanowił zabezpieczenie kredytu
    hipotecznego udzielonego jej niedawno przez ten bank. Do czasu
    przyniesienia odpisu z KW kredyt był ubezpieczony. Tyle tytułem wstępu.

    Wyobraźcie sobie, że pracownica PKO BP wydała mojej koleżance
    jej oświadczenie o poddaniu się egzekucji należności pieniężnej
    oraz uwaga - deklarację wekslową wraz z wekslem in blanco.
    Zapytała się też grzecznie czy weksel przedziurkować. Koleżnka
    powiedziała "no to poproszę" i uwaga - pracownica przedziurkowała
    weksel!

    Zaznaczam, ze kredyt został niedawno udzielony. Koleżanka deklaruje,
    że nie wygrała w lotto i na pewno nie spłaciła tego kredytu.

    Spotkaliście się z takim czymś? Pracownica banku kawy rano nie piła czy
    co?

    --
    ( . '">
    ) L_

  • 2. Data: 2005-11-18 14:49:42
    Temat: Re: [PKO BP] dziwne - spotkaliscie sie z tym?
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    jaszczur (m...@c...op.pl) napisał(a):
    > Wyobraźcie sobie, że pracownica
    > PKO BP wydała mojej koleżance jej oświadczenie o poddaniu się
    > egzekucji należności pieniężnej oraz uwaga - deklarację wekslową
    > wraz z wekslem in blanco.

    To chyba norma.. Po co im weksel jak mają mieszkanie/dom? :)

    Miroo
    Teoria względności: "Pracownik jest zbędny w firmie gdy prosi o
    podwyżkę, lecz niezastąpiony gdy prosi o urlop"

  • 3. Data: 2005-11-18 15:00:26
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Miroo pisze:

    > To chyba norma..
    Jesteś pewien?

    > Po co im weksel jak mają mieszkanie/dom? :)
    No właśnie - może do tego samego wniosku doszli? ;-)
    A może to jakaś promocja? Np weź u nas kredyt hipoteczny,
    a my sobie utrudnimy egzekucję.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 4. Data: 2005-11-18 18:07:07
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > A może to jakaś promocja? Np weź u nas kredyt hipoteczny,
    > a my sobie utrudnimy egzekucję.

    Pewnie weksel łącznie z oswiadczeniem o poddaniu się egzekucji (czasami
    takowe sporzadza się do weksla) było dla ubezpieczyciela. Pewie inne
    oświadczenia o poddaniu się egzekucji są w banku.

    Darek

  • 5. Data: 2005-11-18 22:20:41
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Darek pisze:

    > Pewnie weksel łącznie z oswiadczeniem o poddaniu się egzekucji (czasami
    > takowe sporzadza się do weksla) było dla ubezpieczyciela.
    Ciekawe... Widziałem deklarację - jest wystawiona dla banku.
    Hm... Ale to całkiem możliwe, że to weksel dla ubezpieczyciela.
    A deklaracja to kopia dla kredytobiorcy... Zapytam ją przy najbliższej
    okazji ile tych weksli podpisywała.

    > Pewie inne
    > oświadczenia o poddaniu się egzekucji są w banku.
    Też o tym myślałem - ale koleżanka twierdzi co innego.
    Stwierdziła, że dostała juz swoją kopię oświadczenia
    o poddaniu się egzekucji. I dziś dostała egzemplarz
    przeznaczony dla banku. No cóż, ale czy można wierzyć kobiecie? ;-)

    --
    '''..\
    < _| (

  • 6. Data: 2005-11-19 00:56:05
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@k...chip.BEZSYFU.pl>

    Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o poddaniu się egzekucji. I dziś dostała egzemplarz
    > przeznaczony dla banku. No cóż, ale czy można wierzyć kobiecie? ;-)

    Kredyt hipoteczny ma to do siebie, ze zabezpieczeniem jest hipoteka.
    Weksel wraz z deklaracja wekslowa i ubezpieczeniem na okres przejsciowy (do
    ustanowienia prawomocnej hipoteki) obowiazuje tylko w okresie przejsciowym.
    Pracownica PKO zrobila normalna rzecz.
    W umowie KH i tak jest zobowiazanie do poddania sie egzekucji do 150%
    wartosci kredytu. + hipoteka - > bardzo dobrze zabezpieczony kredyt. Weksel
    juz niepotrzebny...
    pzdr
    Kamil

  • 7. Data: 2005-11-22 15:16:31
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki

    > Pewnie weksel łącznie z oswiadczeniem o poddaniu się egzekucji (czasami
    > takowe sporzadza się do weksla) było dla ubezpieczyciela.
    Deklaracja wekslowa była wystawiona na Bank. I nie jest to kopia dla
    Klienta - wydając deklarację pracownica Banku przekreśliła deklarację.
    Przekreśliła również oświadczenie o poddaniu się egzekucji.

    --
    ( . '">
    ) L_