  • 31. Data: 2005-01-09 21:52:57
    Temat: Re: No wiec co mi BePeHahahaha zaproponowalo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam S. napisał:

    > Nie wiedzieli , jakby wiedzieli to by pewnie dali Visę Interię

    Mogli zapytac. Ja tam ich oferty nie musze znac, to oni powinni mnie o
    niej informowac.

    > Pytanie. Do powiadomień ustawiłeś sobie jeden adres czy więcej ?

    Jeden. Swoj porzadny komercyjny.

    > PS. Narzekania na sposób prezentacji karty i operacji na niej w internecie
    > możesz sobie darować . Wszyscy o tym wiedzą . Oni też :)

    O, rany. ;-)

    Bartol

  • 32. Data: 2005-01-09 22:24:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-09 22:04, Użytkownik mm napisał:

    > W multi od pewnego czasu decyzje wydaje placówka (zarówno linia jak i
    > KK), wiec pewnie obecnie byś dostał więcej :)

    A czy czasem w całym Multi nie obowiązują jednakowe procedury?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 33. Data: 2005-01-09 22:25:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-09 21:46, Użytkownik nod napisał:

    > a pewnie że znajdzie http://www.bph.pl/resources/docs/det/1230pdf.pdf
    > strona 12, pkt. 4: dot. kart płaskich a więc bursztynowej KK również:
    > opłata za administrowanie zadłużeniem 0,1% średniodziennego zadłużenia,
    > nie mniej niż 2zł

    Ale nie pobierają jej. Poza tym, to jest 2-3zł, a nie 2zł ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 34. Data: 2005-01-09 23:25:22
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> wrote:

    > A czy czasem w całym Multi nie obowiązują jednakowe procedury?

    Obowiazazują. Ale jak pracownik widzi prawdziwego człowieka, a nie tylko
    wniosek (ktory dostaje analityk) to inaczej sie podejmuje decyzje.
    Tak mi sie wydaje. Jak jest, to nie wiem.....

  • 35. Data: 2005-01-09 23:41:03
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 09 Jan 2005 21:21:37 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@w...net.pl> wrote:

    >A kogo "skasowali"?

    jest taka pozycja w cenniku - i na tej podstawie mam prawo twierdzic,
    ze oplaty sa pobierane. owszem - przez ostatnich pare miesiecy, do
    konca roku, obowiazywala promocja, wiec nie kasowali. czy twierdzisz,
    ze rowniez przed poczatkiem promocji nigdy nikogo nie skasowali, i nie
    beda nadal?
    jesli tak to w takim razie po kiego czorta taka pozycja w cenniku???
    proponuje dopisac disclaimer - pobierzemy jak bedziemy mieli ochote :)

    G.

  • 36. Data: 2005-01-09 23:42:28
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 09 Jan 2005 23:25:45 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@w...net.pl> wrote:

    >Ale nie pobierają jej. Poza tym, to jest 2-3zł, a nie 2zł ;-)

    hehehe
    rewelacja
    kolejna oplata, ktora jest w cenniku, ale nie pobieraja, bo tak. jak
    jeszcze przestana pobierac widniejace w cenniku oplaty i prowizje za
    srebrny sezam i limit zadluzenia, natychmiast zakladam tam konto
    ponownie ;P

    G.

  • 37. Data: 2005-01-09 23:49:05
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > proponuje dopisac disclaimer - pobierzemy jak bedziemy mieli ochote :)

    ROTFL^2 !!!!!!!!!!!!!!

  • 38. Data: 2005-01-10 06:07:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-10 00:41, Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > ze rowniez przed poczatkiem promocji nigdy nikogo nie skasowali, i nie
    > beda nadal?

    Promocja była AFAIR od początku wprowadzenia tej opłaty.

    > jesli tak to w takim razie po kiego czorta taka pozycja w cenniku???

    Nie wiem :)

    > proponuje dopisac disclaimer - pobierzemy jak bedziemy mieli ochote :)

    Raczej jak skończy się promocja, podobnie jak przy przelewach z kart i
    kilku innych opłatach.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 39. Data: 2005-01-10 06:08:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-10 00:25, Użytkownik mm napisał:

    > Tak mi sie wydaje. Jak jest, to nie wiem.....

    A mnie się wydaje że to regulują procedury...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 40. Data: 2005-01-10 07:20:08
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-10, Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> wrote:

    > A mnie się wydaje że to regulują procedury...
    Procedury są ale każdy przyjmujący wniosek w CUF'e mam miejsce na wpisanie
    własnych opinii,komentarzy,sugesti - czasami ma to znaczenie jak czyta
    to analityk kredytowy.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE