  • 1. Data: 2005-01-07 13:38:31
    Temat: ciekawy email...
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    dostalem własnie email o takiej tresci:
    w temacie: a...@e...com <a...@e...com>
    Dear eBay Customer ,

    During our regulary schedule account maintenance and verification we have
    detected a slight error in your billing information on file with eBay. If
    you do not update your billing informations, your account will be deleted
    for security reasons. Remember that this is your final warning! This might
    be due to either following reasons:

    - A recent change in your personal information (i.e. change of
    address)
    - Submiting invalid information during the initial sign up
    process.
    - An inability to accurately verify your selected option of
    payment due an internal error within
    our processors.

    Your credit card on file with eBay

    Card number: XXXX-XXXX-XXXX-4322 (Not shown for security
    purposes) Expiration date: 11/05

    Please sign in to your eBay account and update your billing information:

    http://signin.ebay.com/eBayISAPI.dll?SignIn&ssPageNa
    me=h:h:sin:US" >

    If your account information is not update, your ability to sell or bid on
    eBay will become restricted.

    Thank you,
    eBay Billing Department

    kliknijcie na link a otwiera sie strona:
    http://powiat.jaroslaw.pl/~mysql/cgi-bin/saw-cgi/eBa
    yISAPIdllSignIn.php

    a w zasadzie sie nie otwiera ...

    moze komus to zglosic?

    JerzyR

    begin 666 x.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 2. Data: 2005-01-07 13:42:30
    Temat: Re: ciekawy email...
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > kliknijcie na link a otwiera sie strona:
    > http://powiat.jaroslaw.pl/~mysql/cgi-bin/saw-cgi/eBa
    yISAPIdllSignIn.php

    > a w zasadzie sie nie otwiera ...

    otwiera sie tylko w na moim komputerze - jak najade na link to widac tez ta
    strone ponizej (w linii statusu)

    JerzyR

  • 3. Data: 2005-01-07 14:01:17
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    JerzyR <j...@k...chip.pl> napisał(a):

    > ...Dear eBay Customer ,...

    Robiłeś kiedykolwiek jakiś biznes z nimi ?

  • 4. Data: 2005-01-07 14:23:56
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Robiłeś kiedykolwiek jakiś biznes z nimi ?

    nigdy,
    ale to wyglada jak z ebay ale jest chyba od jakiegos zartownisia

    JerzyR

  • 5. Data: 2005-01-07 15:02:47
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > cut

    Z ciekawostek: nie wiem, czy dostaniecie tą samą reklamę, co ja na stronie:
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/zone=-1/sect
    ion=ogol - reklama z
    wróżką i podpis: "Tylko bankomat PKO BP prawdę ci powie.". Heh...

  • 6. Data: 2005-01-07 15:48:19
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 7 Jan 2005 14:42:30 +0100, na pl.biznes.banki, JerzyR w wiadomości
    <news:41de9126$1@news.vogel.pl> napisał(a):

    > otwiera sie tylko w na moim komputerze

    Bo masz niepołatanego Internet Explorera. Jak zrobisz update, to też
    przestanie Ci sie otwierać :)
    A niezależnie od łatania, zainstaluj sobie firefoxa (do pobrania ze
    strony www.firefox.pl) - jest bez porównania bezpieczniejszy od IE.
    Aby sie o tym przekonać, w ramach eksperymentu ściągnij sobie ze strony
    http://www.spybot.info/pl/index.html program SpyBot.
    Gdy go odpalisz, to spodnie Ci opadną z wrażenia, ile świństw za
    pośrednictwem IE zainstalowało się bez Twojej wiedzy na Twoim
    komputerze.
    Od czasu gdy używam FF, mam już ten problem z głowy :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 7. Data: 2005-01-07 16:08:11
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 7 Jan 2005 16:48:19 +0100, na pl.biznes.banki, Krzysztof K. Maj w
    wiadomości <news:w2jy0qztsgjj$.dlg@krak.eu.org> napisał(a):

    > Bo masz niepołatanego Internet Explorera. Jak zrobisz update, to też
    > przestanie Ci sie otwierać :)

    Teraz widzę, że IE masz całkiem świeżego. W takim razie już tylko FF
    może Cię uratować :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 8. Data: 2005-01-09 17:29:10
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> wrote in message

> [...]
    > komputerze.
    > Od czasu gdy używam FF, mam już ten problem z głowy :)

    Nie ma co panikować. Narzędzia->Opcje->Uprawnienia->Wysokie i trojany i
    wirusy mogą ci skoczyć... warto dodać stronę banku do stron zaufanych, ot i
    wszystko.

    --

    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek