  • 1. Data: 2005-01-07 12:35:04
    Temat: firmowe konto walutowe - gdzie?
    Od: "wdy" <w...@w...pl>

    Witam, czy możecie polecić mi bank w którym będę mógł założyć tanie w
    utrzymaniu firmowe konto walutowe, _nie_posiadając_ jednocześnie w tym banku
    głównego firmowego konta złotówkowego? (Multibank z tej przyczyny odpada).

  • 2. Data: 2005-01-07 13:54:06
    Temat: Re: firmowe konto walutowe - gdzie?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    wdy wrote:

> [...]
    > utrzymaniu firmowe konto walutowe, _nie_posiadając_ jednocześnie w tym
    > banku głównego firmowego konta złotówkowego? (Multibank z tej

    Po ostatniej nowelizacji prawa bankowego nie istnieje coś takiego jak
    "główne firmowe konto złotówkowe". Banki w regulaminach tego jeszcze
    nie zauważyły