  • 61. Data: 2005-01-12 08:42:51
    Temat: Re: No wiec co mi BePeHahahaha zaproponowalo
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-12 00:44, Użytkownik nod napisał:

    > a o tym to oficjalnie cisza... a przynajmniej w TOiP :)

    W jakimś piśmie to było, razem z informacją o przedłużeniu przelewów z
    karty, traktowanych jako transakcje bezgotówkowe :)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 62. Data: 2005-01-12 11:22:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > eee tam... przesadzasz :D

    No pewnie, że tak :-) Takie hobby ;-)

  • 63. Data: 2005-01-12 21:43:57
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 10 Jan 2005 21:36:43 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@w...net.pl> wrote:

    >Jest promocja (też przedłużana od wprowadzenia opłaty), po co takie
    >zapisy w TOiP - nie wiem ;)
    >
    >p.

    a moze to jest tak.
    zmiany w TOIP musi zatwierdzic zarzad, ktory jak wiadomo jest bardzo
    zajety.
    promocje moze zatwierdzac dyrektor, ktory zajety jest troche mniej.
    dyrektor postanowil podrzucic zarzadowi troche prowizji na wyrost, aby
    w razie czego mogl ich szybko uzyc, nie czekajac pare miesiecy, az
    zbierze sie zarzad. po tym jak zarzad zatwierdzil TOIP dyrektori
    oglosil promocje :-)
    taka tam teoria spisku :-)

    G.