  • 41. Data: 2005-01-10 10:02:10
    Temat: Re: No wiec co mi BePeHahahaha zaproponowalo
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:41e2c042.16716276@news.onet.pl...
    > jesli tak to w takim razie po kiego czorta taka pozycja w cenniku???
    > proponuje dopisac disclaimer - pobierzemy jak bedziemy mieli ochote :)

    ... za ostatnie 5 lat wstecz :) Z odsetkami ;)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 42. Data: 2005-01-10 10:16:58
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > kolejna oplata, ktora jest w cenniku, ale nie pobieraja, bo tak. jak
    > jeszcze przestana pobierac widniejace w cenniku oplaty i prowizje za
    > srebrny sezam i limit zadluzenia, natychmiast zakladam tam konto
    > ponownie ;P

    Pobierają jak się ktoś zadłuża. A że na pbb pewnie zadłużających się na KK
    nie ma, to i świadomości, że takie "cuś" w toip istnieje też nie ma. Stąd te
    fantastyczne teorie, że "jest ale nie pobierają" :-)

  • 43. Data: 2005-01-10 14:56:35
    Od: nod <n...@o...pl>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:
    Dnia
    2005-01-09 21:46, Użytkownik nod napisał:

    a pewnie że znajdzie
    http://www.bph.pl/resources/docs/det/1230pdf.pdf strona 12, pkt. 4:
    dot. kart płaskich a więc bursztynowej KK również:

    opłata za administrowanie zadłużeniem 0,1% średniodziennego zadłużenia,
    nie mniej niż 2zł

    Ale nie pobierają jej. Poza tym, to jest 2-3zł, a nie 2zł ;-)

    czytanie ze zrozumieniem się kłania - spójrz na moją ostatnią wypowiedź:
    0,1% średniodziennego zadłużenia, nie mniej niż 2zł

  • 44. Data: 2005-01-10 20:23:03
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-10 11:16, Użytkownik Glenn napisał:

    > Pobierają jak się ktoś zadłuża.

    Nie pobierają.

    > A że na pbb pewnie zadłużających się na KK
    > nie ma, to i świadomości, że takie "cuś" w toip istnieje też nie ma. Stąd te
    > fantastyczne teorie, że "jest ale nie pobierają" :-)

    Bo nie pobierają.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 45. Data: 2005-01-10 20:23:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-10 15:56, Użytkownik nod napisał:

    > czytanie ze zrozumieniem się kłania - spójrz na moją ostatnią wypowiedź:
    > 0,1% średniodziennego zadłużenia, *nie mniej *niż 2zł

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Napisałeś "trzeba jeszcze
    przypomnieć, że za bursztynowe dziadostwo z BePehahah pobierają opłatę
    2zł/m-c :D ", nie mniej niż 2zł, to jest zakres od 2 do 3 zł, coś
    jeszcze wytłumaczyć?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 46. Data: 2005-01-10 20:32:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Nie pobierają.

    Jest jakaś promocja na to, czy po prostu nie pobierają?

    Jw.

  • 47. Data: 2005-01-10 20:36:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-10 21:32, Użytkownik Glenn napisał:

    > Jest jakaś promocja na to, czy po prostu nie pobierają?

    Jest promocja (też przedłużana od wprowadzenia opłaty), po co takie
    zapisy w TOiP - nie wiem ;)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 48. Data: 2005-01-11 07:44:05
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

> [...]
    > przypomnieć, że za bursztynowe dziadostwo z BePehahah pobierają opłatę
    > 2zł/m-c :D ", nie mniej niż 2zł, to jest zakres od 2 do 3 zł, coś

    Tak. Czy 4 zł to też jest nie mniej niż 2 zł ?

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 49. Data: 2005-01-11 08:29:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-11 08:44, Użytkownik PshemeK napisał:
    > Tak. Czy 4 zł to też jest nie mniej niż 2 zł ?

    Tobie też czytanie ze zrozumieniem się kłania. Poza tym, napisz mi
    proszę w jaki sposób chciałbyś pobrać opłatę 4zł, która stanowić ma
    0,1% zadłużenia na karcie z maksymalnym limitem 3000zł?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 50. Data: 2005-01-11 15:34:02
    Od: nod <n...@o...pl>

> [...]
    > przypomnieć, że za bursztynowe dziadostwo z BePehahah pobierają opłatę
    > 2zł/m-c :D ", nie mniej niż 2zł, to jest zakres od 2 do 3 zł, coś

    w poście powyżej odniosłem się do mojej ostatniej wypowiedzi, a nie
    przedostatniej! w wypowiedzi ostatniej precyzuję, że chodzi o 0,1% min.
    2zł, Ty jak widać najpierw niedowierzałeś, że taka opłata w ogóle
    istnieje, a teraz cytujesz to co Ci się podoba, aby tylko wyszło na Twoje...