    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
    Date: 17 Jan 2002 23:06:57 +0100

    <w...@p...onet.pl> writes:

    > Z dala od Millenium - nie wiem skąd oni biorą głupich klientów (albo
    > jednorazowych - takich jak ja)
    >
    > Beznadziejna obsługa, stosy papierów do wypełniania, niedouczona kadra,
    > superwolna szykość !!!
    >
    > Zakładaliście kiedyś zwykłą lokatę terminową w ciągu 45 minut ?!? (od
    > momentu
    > rozpoczęcia obsługi).
    > Nie - to idźcie do Millenium !

    Eee tam. Moze to zalezy od oddzialu, nie wiem. W kazdym razie mam
    tam konto i nie narzekam. Nigdy chyba nie bylem w tym banku az 45 minut
    (lacznie z czekaniem w kolejce, oczywiscie).

    Zalozenie lokaty trwa minute i sprowadza sie glownie do podpisania
    duzej kartki papieru. W zasadzie to moglaby byc ona mniejsza.

    Powaznie brakuje mi tylko elektronicznego dostepu do rachunku,
    a przynajmniej podgladu operacji.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator