  • Data: 2002-01-20 12:35:53
    Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> napisał w wiadomości
    news:a2cnu4$osi$1@news.tpi.pl...

    > Wypraszam sobie obrazanie klientow tego banku! Jestem klientem Millennium

    Przyznam Ci rację, jeśli chodzi o klientów. Ich nie trzeba obrażać.

    > nigdy nie mialem problemow z obsluga! Minimalne kolejki, zawsze fachowe
    odpo
    > wiedzi i szybka obsluga!

    Ale tutaj już się nie zgodzę.

    Miałem ROR w Millennium. Naprawdę dla nich każda możliwa operacja w oddziale
    39 to był wielki problem. Nie chce mi się teraz dokładnie pisać - sporo tego
    było. Ale, jak znajdę troszkę czasu - napiszę.
    Dużo zależy od oddziałów. W Bytomiu - rewelacja. U mnie - kompletna klapa...

    O czasie nocnego przetwarzania nie wspomnę...

    > Zloz reklamacje! Jako klient kazdego banku masz do tego
    > pelne prawo! Jezeli Cie to usatysfakcjonuje to moze kogos zwolnia i
    przyjma

    Hmmm... reklamację, powiadasz... Ja składałem trzy.

    Jedna na naliczanie miesięcznej opłaty za prowadzenie rachunku. Była
    naliczana losowo co kilka tygodni, a potem przez kilka miesięcy nie była
    pobierana. Tak, wiem, że zlezy to od salda średniego. Ale mnie się wtedy
    opłaciło trzymać na ROR mniej, niż 500 złotych, a resztę na wyżej
    oprocentowanych lokatach.
    Na odpowiedź czekałem może jakieś 4 miesiące... Niby się coś miało
    zmienić...

    Druga - nie można było zrealizować płatności z jednego z modeli bankomatów
    euronetu. Z IBMa dało się, z tego drugiego [nie pamiętam nazwy], nie.
    Zgłaszałem wielkrotnie. W końcu reklamacja. Kilka miesięcy czekania,
    pozywtynie rozpatrzona, przeprosiny. Dalej bankomaty nie działały...
    Zadzwoniłem do euronetu i załatwiłem w tydzień...

    Trzecia - nowa karta VE była tak fatalnie zrobiona, że napisy zeszły przy
    normalnym użytkowaniu bardzo szybko. Złożyłem reklamację w oddziale. Brak
    odpowiedzi...

    Naprawę, ja przekopów z tym bankiem miałem mnóstwo, nawet nie wszystkie już
    pamiętam... Ale po rozstaniu z nim - naprawę poczułem, że można zrobić
    porządną obsługę klienta [inteligo].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara