  • Data: 2002-01-22 20:00:05
    Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@d...pm.waw.pl...

    > No, z tym Citi to bym nie przesadzal - tam problemy byly (nie wiem jak
    > teraz, nie uzywam) rzecza normalna, ich ilosc byla porownywalna z iloscia
    > wszystkich operacji. I na pewno ich znakomita wiekszosc nie byla wina
    > klienta.

    OK! Nie zawsze jest tak jak napisalem. Bije sie w piersi :-) Jest tez i tak,
    ze problemy sa po
    drugiej stronie. Wydaje mi sie, ze pojaiwaja sie one kiedy banki na sile
    otwieraja mase oddzialow, szukaja "na hura" ludzi, a potem za krotko ich
    szkolą. Wtedy jest dokladnie tak jak napisal Fuzzyo.
    --
    AruBuru