  • 1. Data: 2002-01-14 09:18:48
    Temat: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    winner is ..... Millenium ..... wspaniale reklamowane konto jako do 7,5%.
    prosze wczytac sie uwaznie w cennik ponizej 2 tys zlotych oprocentowanie
    0,25% brawo kto pierwszy da 0% !!!!!!!!!

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 2. Data: 2002-01-14 09:31:18
    Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > winner is ..... Millenium ..... wspaniale reklamowane konto jako do 7,5%.
    > prosze wczytac sie uwaznie w cennik ponizej 2 tys zlotych oprocentowanie
    > 0,25% brawo kto pierwszy da 0% !!!!!!!!!

    To juz chyba standard. Odsetki na unikoncie zostana naliczone jezeli
    przekrocza 5 PLN (co wymaga trzymania na konce ok 3000 PLN przez caly
    miesiac)

  • 3. Data: 2002-01-14 10:05:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik ROBBO <r...@r...si.ec.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1u7po$247$...@n...tpi.pl...
    > winner is ..... Millenium ..... wspaniale reklamowane konto jako do 7,5%.
    > prosze wczytac sie uwaznie w cennik ponizej 2 tys zlotych oprocentowanie
    > 0,25% brawo kto pierwszy da 0% !!!!!!!!!

    Tacy, zdaje sie, juz sa - Pekao (?).
    Ta stopa i tak nie ma zanego znaczenia - zeby dostac odsetki musi ich byc
    5,00zl. A takie odsetki mozna dostac przy saldzie srednim 3000,00zl. Wtedy
    jest stopa 2% a nie 0,25%. Rownie dobrze mogliby napisac 0,025%...;-)
    IMO jak na marmurek warunki dla tego RORu calkiem sensowne. Uwazasz, ze
    lepiej jest kiedy bank naliczy ci 2,50zl odsetek i pobierze 6,00zl za
    prowadzenie rachunku?
    Millennium najwyrazniej nie jest nastawione na klienta zarabiajacego srednia
    krajowa.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-01-14 10:30:39
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Fuzzyo" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To juz chyba standard. Odsetki na unikoncie zostana naliczone jezeli
    > przekrocza 5 PLN (co wymaga trzymania na konce ok 3000 PLN przez caly
    > miesiac)

    W takim swietle 3miesieczna kapitalizacja w Lukas Banku nie jest wada lecz
    zaleta :-)

    AO

  • 5. Data: 2002-01-17 01:54:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    ROBBO <r...@r...si.ec.pl> writes:

    > winner is ..... Millenium ..... wspaniale reklamowane konto jako do 7,5%.
    > prosze wczytac sie uwaznie w cennik ponizej 2 tys zlotych oprocentowanie
    > 0,25% brawo kto pierwszy da 0% !!!!!!!!!

    To zadna roznica... Z ciekawosci - kiedy jest 7.5%?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 6. Data: 2002-01-17 07:18:00
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    > To zadna roznica... Z ciekawosci - kiedy jest 7.5%?

    Chyba 50Kzl

  • 7. Data: 2002-01-17 10:06:19
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Z dala od Millenium - nie wiem skąd oni biorą głupich klientów (albo
    jednorazowych - takich jak ja)

    Beznadziejna obsługa, stosy papierów do wypełniania, niedouczona kadra,
    superwolna szykość !!!

    Zakładaliście kiedyś zwykłą lokatę terminową w ciągu 45 minut ?!? (od momentu
    rozpoczęcia obsługi).
    Nie - to idźcie do Millenium !

  • 8. Data: 2002-01-17 11:36:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik ROBBO

    Raiffeisen - konto lokacyjne, juz dawno mialo 0% do kwoty 1000 pln.:
    "W przypadku gdy saldo na koncie lokacyjnym spada poniżej 1.000,00 zł, to
    oprocentowanie środków jest równe 0,00% do momentu powrotu salda ponad ten
    poziom. Wówczas to oprocentowaniu podlega ponownie całe saldo. "
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-01-17 22:06:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <w...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > superwolna szykość !!!
    >
    > Zakładaliście kiedyś zwykłą lokatę terminową w ciągu 45 minut ?!? (od

    Eee tam. Moze to zalezy od oddzialu, nie wiem. W kazdym razie mam
    tam konto i nie narzekam. Nigdy chyba nie bylem w tym banku az 45 minut
    (lacznie z czekaniem w kolejce, oczywiscie).

    Zalozenie lokaty trwa minute i sprowadza sie glownie do podpisania
    duzej kartki papieru. W zasadzie to moglaby byc ona mniejsza.

    Powaznie brakuje mi tylko elektronicznego dostepu do rachunku,
    a przynajmniej podgladu operacji.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 10. Data: 2002-01-18 08:16:17
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Beznadziejna obsługa, stosy papierów do wypełniania, niedouczona kadra,
    > superwolna szykość !!!

    Ja juz mowie na ten bank Debillenium