  • Data: 2002-01-21 01:38:04
    Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> writes:

    > Zauwazylem na tej grupie, iz wiele osob zawsze ma tzw."dobre rady". A to shi
    > tibank, a to beznadziejne BZWBK, a to idoci z Lukasa, a to Debillennium (jak
    > napisal jakiś mądry "ktoś" w kolejnym poscie tej dyskusji). Ludzie, ktorzy "
    > dyskutuja" w ten sposob nie chca czasem zauwazyc, iz problemy, ktore ich dot
    > ykaja powstaja nierzadko z ich winy.

    No, z tym Citi to bym nie przesadzal - tam problemy byly (nie wiem jak
    teraz, nie uzywam) rzecza normalna, ich ilosc byla porownywalna z iloscia
    wszystkich operacji. I na pewno ich znakomita wiekszosc nie byla wina
    klienta.

    > Zloz reklamacje! Jako klient kazdego banku masz do tego
    > pelne prawo! Jezeli Cie to usatysfakcjonuje to moze kogos zwolnia i przyjma
    > nowego pracownika.

    Szczerze mowiac zlozenie reklamacji (nawet zasadnej i uznanej) nie
    powinno zawsze powodowac zwolnienia pracownika, raczej pouczenie itp.
    W koncu mniejsza rotacja pracownikow = ich wieksze doswiadczenie -
    kazdy ma prawo sie czasem pomylic, byle nie bylo to nic powaznego.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator