  • Data: 2002-01-19 21:16:27
    Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
    sał:6...@n...onet.pl...

    > Z dala od Millenium - nie wiem skąd oni biorą głupich klientów (albo
    > jednorazowych - takich jak ja)
    Wypraszam sobie obrazanie klientow tego banku! Jestem klientem Millennium i
    nigdy nie mialem problemow z obsluga! Minimalne kolejki, zawsze fachowe odpo
    wiedzi i szybka obsluga!
    Zauwazylem na tej grupie, iz wiele osob zawsze ma tzw."dobre rady". A to shi
    tibank, a to beznadziejne BZWBK, a to idoci z Lukasa, a to Debillennium (jak
    napisal jakiś mądry "ktoś" w kolejnym poscie tej dyskusji). Ludzie, ktorzy "
    dyskutuja" w ten sposob nie chca czasem zauwazyc, iz problemy, ktore ich dot
    ykaja powstaja nierzadko z ich winy. Proponuje osobom, ktore na tej grupie z
    awsze maja racje spojrzec na swoje posty nie tylko kiedy je redaguja w swoim
    komputerze. Niech zobacza jak wyglada to na grupie dyskusyjnej, na FORUM PUB
    LICZNYM . Jak wysoki poziom merytoryczny reprezentowany jest w tych mailach
    i jak swiadcza oone o kulturze piszących...

    > Zakładaliście kiedyś zwykłą lokatę terminową w ciągu 45 minut ?!? (od mome
    ntu
    > rozpoczęcia obsługi).
    Zloz reklamacje! Jako klient kazdego banku masz do tego
    pelne prawo! Jezeli Cie to usatysfakcjonuje to moze kogos zwolnia i przyjma
    nowego pracownika. A moze Ty masz chec zajac takie miejsce? W koncu "jak wsz
    yscy" znasz sie "na wszytkim" najlepiej. Zobaczymy co potem ktos napisze na
    tej grupie o Tobie. Zycze samych pochlebnych maili.
    --
    AruBuru