  • 61. Data: 2018-10-28 21:58:02
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-28 o 20:57, J.F. pisze:

> [...]

    jak ktoś zechce wydać (chociaż nie ma) określoną kwotę to i tak to zrobi:

    KK
    limit w ror

    a jak bank nie pożyczy to chwilówki, znajomi, "koledzy" z dzielnicy...

    w gotówce jakieś grosze (u mnie max 50 zł, gdybym kartą na stacji nie
    mógł zapłacić)

    > Ale polskich, amerykanskich ?
    >
    > W Ameryce inna kultura, inaczej ludzi ucza ... ale tez wieksze zarobki
    > :-)

    nominalnie może i większe, ale relatywnie to już niekoniecznie, tam też
    mieszkają biedni ludzie, procentowo pewnie nawet więcej niż u nas

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 62. Data: 2018-10-29 09:34:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-10-28 o 16:09, z pisze:
    > Niedługo spożywkę będę zamawiał przez net. No  chyba że lodówka zrobi to
    > sama :-)

    Ciekawe kiedy pojawią się lodówki ze slotem do włożenia KK z której ma
    robić zakupy?
    P.G.

  • 63. Data: 2018-10-29 10:16:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

    >Ciekawe kiedy pojawią się lodówki ze slotem do włożenia KK z której
    >ma robić zakupy?

    Mozliwe ze nie tak szybko.
    Domowe lodowki google zalatwi przez GP :-)

    Hotelowe beda obciazaly karte goscia ...

    J.

  • 64. Data: 2018-12-28 09:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > KK można również zastąpić limitem w ror i debetówką, z tym, że tutaj
    > nie ma GP i odsetki naliczane są od razu

    A nie mozna po prostu wydawac tego co sie zarobiło?

    Nie uwazasz, ze jak ktos potrzebuje linii kredytowej na biezace wydatki
    to cos z jego budzetem domowym jest nie tak?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 65. Data: 2018-12-28 09:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Mówcie co chcecie ale marketing dokładnie policzył ile może zarobić na
    > "łatwości" ;-)

    :) Dokładnie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 66. Data: 2018-12-28 09:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

> [...]
    > korzyści - renta leży na koncie oszczędnościowym, z odsetek zarabiam
    > na piwo, a wydaję tyle samo darmową kartą kredytową. ;)
    > Człowiek jest święcie przekonany, że wydatki ma pod ścisłą kontrolą,
    > a jakieś nadzwyczajne okazje zakupowe szybko wyrówna.
    > I gówno prawda! Już ponad pół roku (czyli od pozbycia się karty
    > kredytowej) odmawiam sobie wszystkiego i jeszcze długo będę musiał,
    > żeby wyrównać nadmierne wydatki. :D
    > Karta kredytowa nawet najświętszego skusi do nadmiernego wydawania
    > pieniędzy. To jest naprawdę szatański wynalazek. :D

    Uzywalem karte kredytowa lata temu przez jakies pol roku i doszedłem do
    takich samych wniosków...

    Odsetki od miesiecznych wydatków sa na niewielkim poziomie, dodatkowo
    ludzie sa niesolidni wiec gdzies tam w koncu zapłaci sie jakies odsetki,
    koszty karty (nie zawsze przeciez jest darmowa) etc.

    A juz najgorsze jest jak KK ktos bierze po co zeby sie skredytowac bo nie
    ma tej kasy co by niby miała procentowac.
    IMO jak nie masz odłozonej wypłaty to ograniczaj wydatki a nie szukaj
    kredytowania.

    Kiedys dzwoni do mnie babeczka z propozycja kredytu na swieta.
    Usmialismy sie mocno, bo powiedziałem jej ze jakbym sie kiedys zgodził na
    taki kredyt to niech mi szybko zamykają konto bo to oznacza ze
    zwariowałem i pewnie i tak nie spłace bo jako wariat nie musiałbym sie
    przejmowac konsekwencjami.
    Smialismy sie bo ona to rozumiała ale jednak kredyty wciskała... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 67. Data: 2018-12-28 10:42:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik z ...@...pl ...

    >:) Dokładnie!

    Ciekaw jestem, jak to w Polsce wyglada.
    Bo marketing mogl przeniesc wzorce z USA.

    Ja tam przez ostatnie 5 lat to nie wiem czy bym uzbieral 100 zl
    zaplacone bankom, to raczej one mnie zaplacily wiecej ... taki maja
    marketing :-)

    J.

  • 68. Data: 2018-12-28 10:53:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 grudnia 2018 10:43:34 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ja tam przez ostatnie 5 lat to nie wiem czy bym uzbieral 100 zl
    > zaplacone bankom, to raczej one mnie zaplacily wiecej ... taki maja
    > marketing :-)

    Jeden wrobiony w KK i spłacający "kwotę minimalną" pokrywa "straty" banków na 5-ciu
    takich jak Ty czy podobnych wiśniobiorcach.

  • 73. Data: 2018-12-28 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Mi się przydaje bo pozwala cały czas być nieco poniżej zera.
    > Nie wynika z przyjętego założenia, tylko z tzw. wiązania końca z
    > końcem :)

    Nie sadzisz ze zycie od wypłaty do wypłaty sugeruje jakies problemy z
    budzetem domowym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 71. Data: 2018-12-28 10:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Według mnie awaryjne zadłużenie się w KK może nie być najgłupszym
    > pomysłem. RRSO 10,7%. Uzyskanie kredytu na dowolny cel, bez
    > korowodów z jakimiś zabezpieczeniami o mniejszym RRSO chyba nie jest
    > banalne, ale pewności nie mam.

    Awaryjne ale wiele osób taka awaryjnosc bardzo szybko przekształca w
    codziennosc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,