  • Data: 2018-12-28 21:06:34
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-28 o 17:59, Budzik pisze:

    > Naprawde? Az taka sezonowosc ze ani nic nie da sie odłozyc, zeby to
    > zniwelowac, ani nie da sie ograniczyc wydatków ani o złotówke...?

    spotykam się z takimi przypadkami np. klient ma sklep nad morzem, 3 m-ce
    super, 2 jakoś tak a reszta to biznes zamknięty, te 5 m-cy muszą zarobić
    na cały rok, czasem trafia się nieplanowany wydatek i już jest pod kreską

    > nic takiego nie suggerowałem...

    > Z tego co zrozumiałem to tu model jest inny:
    > ktos zarabia dwa, wydaje 3 jednego miesiaca, a potem wydaje 1950 co
    > miesiac bo musi dorzucic do odsetek od karty...

    kiedyś to liczyłem, wyszło mi że gdybym wykorzystał max limit kk a
    następnie spłacał tylko kwotę minimalną to spłata kk do zera zabrałaby
    kilka (czy nawet kilkanaście lat)...

    ok, zarabiam 2kzł, raz wydałem 3kzł, ale później staram się wydawać po
    1,5kzł, aby pozbyć się długo

    a co jeżeli (w trakcie spłacania) znowu pojawi się jakiś nieplanowany
    wydatek? kolejny kredyt będzie droższy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS