    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Date: Fri, 28 Dec 2018 14:05:38 +0100

    W dniu 2018-12-28 o 11:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jakis odporny jestem :-)
    > A moze po prostu niedowiarek jestem :-)

    To jest trudne do jednoznacznego zdefiniowania.
    Kiedyś jeździłem systematycznie do Makro i kupowałem między innymi
    proszki do prania. Mój algorytm był taki:
    Dla Ariela, Omo, Wizira przeliczam wszystkie opakowania na cenę za kg i
    biorę to najtańsze.
    Czasem były takie promocje, że do 3kg dodawali 1,5kg. Wtedy się
    okazywało, ze taki 4,5kg worek wychodził taniej (na kg) niż 6kg.

    Ale na pytanie czy jestem podatny na reklamy, czy nie, to nie umiem
    odpowiedzieć. Bo jednak ograniczałem listę do znanych nazw. Tylko czy
    jakbym nawet bardzo chciał to: Da się kupić proszek, którego nie było w
    reklamach?

    Ostatnio, obiła mi się o uszy reklama, że drugi TV gratis, czy może za
    1zł. I się zastanawiam do czego może być drugi TV. W kiblu sobie powiesić?
    P.G.