  • Data: 2020-03-24 09:44:20
    Temat: Re: Nadchodzi podwyżka cen i inflacja. Chyba.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Mar 2020 16:43:02 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jesteś mało oryginalny, ale się nie udało potwierdzić :-)

    Czyli zmowy nie ma ... albo sie dobrze kamufluja :-)

    > Nioe, no różnice były. Po tamtej stronie 0,7 kosztowała na polskie 18
    > zł, zaś u nas w tym czasie coś koło 30 zł. Ale to dawne czasy.

    U nas nadal ok 30 :-)

    No tak, przy 100 butelkach sie oplaca :-)

    > Natomiast
    > nam tu limity nie przeszkadzały. Koleżanka mieszka 200 metrów od
    > granicy. Można byłe w te i na zad jeździć i u niej przed domem
    > przytrzymać :-)

    a potem powiedzmy 10 km od granicy zatrzymuja Cie celnicy ... w
    samochodzie 100 flaszek ... przyjmuja tlumaczenie, ze po jednej
    przewoziles ?

    Albo - w samochodzie 4 flaszki i jeden kierowca ... no tak, wczoraj my
    byli w 4 dorosle osoby ...

    J.