  • Data: 2020-03-24 14:34:18
    Temat: Re: Nadchodzi podwy?ka cen i inflacja. Chyba.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2020 o 12:44, J.F. pisze:

    > Powiedziec "to moje miejsce". Albo kulturalnie - moze sie pan posunac..

    No właśnie, jakbym był właścicielem takiego miejsca, to bym nie
    wiedział, jak się zachować. To jakieś bezsensowne, zwłaszcza, że
    kościoły pustkami teraz świecą. Pamiętam czasy, że jak się z 5 minut
    wcześniej nie przyszło, to był problem z wejściem do kościoła. Teraz ne
    pamiętam, bym miał problem ze znalezieniem miejsca siedzącego.

    > Albo od razu chama w morde :-)
    > Albo popatrzec po mszy do jakiego samochodu wsiada, i opony nastepenym
    > razem przeciac :-)

    > Odwrotnie - popyt spadl, to i cena spada.
    > Bo producenci chca swoje zarobic, a nie maja komu sprzedac :-)

    OK, ale to świadczy również o tym, że nie zarabiali jednego grosza na
    litrze, skoro przed chwilą tankowałem Pb98 po 4,55 zł/l na ORLEN-ie.
    Przecież nie sprzedają poniżej kosztów. Czyli w moim wypadku wygląda na
    toi, że musieli mieć marżę na poziomie 80 gr/l.

    > Tylko to chyba bardziej skomplikowane jest ...

    Z całą pewnością. Dlatego się zastanawiam.

    --
    Robert Tomasik