  • Data: 2020-03-24 12:34:25
    Temat: Re: Nadchodzi podwy?ka cen i inflacja. Chyba.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2020 o 19:19, brum pisze:

    > Poza Malopolska i Podkarpaciem w kosciolach nie ma tlumow, wiec tabliczki
    > nie przeszkadzaja. Zreszta to nie terazniejszy wymysl, tylko sprzed wiekow,
    > gdy miejsca w lawkach, zwlaszcza przednich, nalezaly do zamoznych.

    Ja to wiem. W starych kościołach są tabliczki zabytkowe przecież. Ale
    zastanawiam się, co w praktyce ma zrobić "właściciel" miejsca po prostu.
    Tak teoretycznie.

    > A co do paliwa - ropa staniala mocno, a popyt znaczaco sie zmniejszyl, to i
    > ceny spadly. Plotki o ustalaniu cen paliwa nie sa wiarygodne. Stacje, nie
    > dosc, ze naleza do roznych wlascicieli, to jeszcze niektore naleza do
    > koncernow. Czesc z nich to franczyza, ale tylko czesc.

    Nie mam dowodu na zmowę cenową, toteż traktuję to jako plotkę. Tym nie
    mniej nie za bardzo widzę powód akurat, by spadek cen mógł mieć obecnie
    wpływ na popyt. Wszyscy (albo większość) siedzi na d...ie w domach.
    Transport leży. To paliwa mniej potrzeba i tu nic zmienić się nie powinno.

    --
    Robert Tomasik