  • 11. Data: 2004-07-13 11:00:05
    Temat: Re: Multibank ma problemy
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> wrote:

    > Trochę to niepoważne. Mi co prawda wisi kilkadziesiąt złotych,
    > ale jakbym sobie zafundował coś za np. 4kzł, a już drugi
    > dzień saldo było by uboższe o 8 baniek to bym chyba rozniósł
    > to towarzystwo jakbym usłyszał że się nie da.
    >
    > A może ktoś z BRE czytający tę grupę podzieli się informacją
    > co się faktycznie dzieje? Anonimowość gwarantowana :)))

    mi wiszą 1,5k ;)
    a teraz pytanie, co można w tej sprawie zrobić (babka zapewniała, że
    oczywiście kasa jest oprocentowana - ale miałem to wpłacić na FI).
    Reklamować to na multilinii? Czy jak?
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nauczycielem wszystkiego jest praktyka." Juliusz Cezar

  • 12. Data: 2004-07-13 11:19:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> wrote:

    > przelew i sytuacja taka, że ściągneli kwotę pobraną z konta (X), a
    > oprócz tego blokada jest dalej na X... czyli aktualnie mam zablokowane
    > 2 razy więcej kasy niż wybrałem ;)

    A saldo?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2004-07-13 11:21:04
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > A saldo?

    saldo jest ok - kwestia ściągnięcia blokady :/
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nalezy usposobienie swe w ten sposob wyksztalcic, azeby moc, gdy

  • 14. Data: 2004-07-13 11:22:03
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 7/13/04 1:00 PM, Pan(i) Tomasz Matuszewski napisał(a) :

    > Reklamować to na multilinii? Czy jak?

    Do tego wszystkiego trzeba dodać, że awaria może się zdarzyć wszędzie,
    ale brak jakiejkolwiek informacji o tym na stronie to skandal.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 15. Data: 2004-07-13 11:37:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> wrote:

    > saldo jest ok - kwestia ściągnięcia blokady :/

    Nie rozumiem. Skoro saldo jest ok, to co Cię interesuje blokada jako pozycja
    w systemie? Ja zrozumiałem, że ta blokada pomniejsza Ci dodatkowo saldo o tę
    samą kwotę?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2004-07-13 11:45:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie rozumiem. Skoro saldo jest ok, to co Cię interesuje blokada jako
    pozycja
    > w systemie? Ja zrozumiałem, że ta blokada pomniejsza Ci dodatkowo saldo o

    > samą kwotę?

    Saldo jest ok, ale dostępne środki nie są ok. Miałeś na rachunku 20k,
    wypłaciłeś 5k, a zablokowali 10k. I nie wiadomo kiedy odblokują. A Ty nie
    masz dostępu do swoich własnych pieniędzy.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2004-07-13 11:47:18
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

> [...]
    > wypłaciłeś 5k, a zablokowali 10k. I nie wiadomo kiedy odblokują. A Ty nie
    > masz dostępu do swoich własnych pieniędzy.

    dokładnie :/ miało być już wczoraj, a wersja na dziś to "najszybciej o
    północy"
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Jakie jest przeznaczenie człowieka? Być nim." S. J. Lec

  • 18. Data: 2004-07-13 11:49:56
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    [...]

    Widać nastąpił wysyp absolwentów, no i znowu paru bawi się Altamirą w ramach
    *bezpłatnego przyuczania* :) Smutne :))

  • 19. Data: 2004-07-13 13:37:22
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Saldo jest ok, ale dostępne środki nie są ok. Miałeś na rachunku 20k,
    > wypłaciłeś 5k, a zablokowali 10k. I nie wiadomo kiedy odblokują. A Ty nie
    > masz dostępu do swoich własnych pieniędzy.

    składasz reklamacje i czasem nawet tego samego dnia blokada znika ;)

  • 20. Data: 2004-07-13 15:08:18
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj radekp,

    W Twoim liście datowanym 13 lipca 2004 (13:49:56) można przeczytać:

    > Widać nastąpił wysyp absolwentów, no i znowu paru bawi się Altamirą w ramach
    > *bezpłatnego przyuczania* :) Smutne :))

    I myślisz że oni się tak bawią i przyuczają na rzeczywistym systemie?
    Hehe :)

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "All in all it was just a brick in the wall"