  • 21. Data: 2004-07-13 19:08:49
    Temat: Re: Multibank ma problemy
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    Użytkownik "Tomasz Matuszewski" <t...@n...artcom.pl> napisał w wiadomości
    news:cd0fbl$31gj$2@omega.artcom.pl...
    > mi wiszą 1,5k ;)
    > a teraz pytanie, co można w tej sprawie zrobić (babka zapewniała, że
    > oczywiście kasa jest oprocentowana - ale miałem to wpłacić na FI).
    > Reklamować to na multilinii? Czy jak?

    reklamuj na multilinii i to szybko, tylko niech to nie bedzie zgloszenie
    problemu tylko
    zlozenie reklamacji.
    i powiedz ze maja szybko odblokowac Ci twoje podwojnie zablokowane
    pieniadze.
    a jesli nie sa wstanie. to zadaj stosownych odsetek

    normalnie chyba pojde zaplacic cos zwykla karta

    pozdro
    SirmarK

  • 22. Data: 2004-07-14 11:06:14
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    13 Jul 2004 17:08:18 +0200, w <4...@g...pl>,
    k...@g...pl (Konlin) napisał(-a):

    > Witaj radekp,
    >
    > W Twoim liście datowanym 13 lipca 2004 (13:49:56) można przeczytać:

    > I myślisz że oni się tak bawią i przyuczają na rzeczywistym systemie?
    > Hehe :)

    Lepiej nie dociekać prawdy, bo może okazać się znacznie gorsza, a już paru
    byłych pracowników BRE tutaj kiedyś pisywało :)).

  • 23. Data: 2004-07-15 07:09:00
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 7/13/04 8:39 AM, Pan(i) Kuba napisał(a) :
    > Płatności kartami nie znikają z blokad po zaksięgowaniu,

    Poprawili. Ale teraz dla odmiany wyświetlają:

    Serwis w trakcie aktualizacji

    Zapraszamy za kilka minut.

    Ale spsieli.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl