  • 1. Data: 2004-07-12 19:01:05
    Temat: VWbank aktualizacja stanu konta - prozba o pomoc!!!
    Od: "Adam " <l...@o...pl>

    Prosze o pomoc.
    Mam dwa rachunki w VWbank , niemoge ich zaktualizowac tzn saldo mam z
    dziesiejszego dnia z godziny 8.00. Po wcisnieciu "aktalizuj" widnieje to samo
    saldo i godzina. Pamietam ze byla na grupie dyskusja o tym , ba nawet ktos
    znal sposob na powyzszy problem. Niestety nieudalo mi sie tego znalesc w
    archuwum. Prosze o pomoc
    Adam

  • 2. Data: 2004-07-12 19:31:45
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Adam napisał(a):

> [...]
    > znal sposob na powyzszy problem. Niestety nieudalo mi sie tego znalesc w

    Nie ma na to sposobu. VW Bank działa w systemie offline

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-07-12 19:38:54
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    > Nie ma na to sposobu. VW Bank działa w systemie offline

    czasami warto wejsc do historii konta - tam informacje sa duzo wczesniej

  • 4. Data: 2004-07-12 20:01:05
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    krab napisał(a):

    > czasami warto wejsc do historii konta - tam informacje sa duzo wczesniej

    Pytanie dotyczy *aktualnego* stanu konta a nie historii konta. Czytaj ze
    zrozumieniem

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-07-12 20:32:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Pytanie dotyczy *aktualnego* stanu konta a nie historii konta. Czytaj ze
    > zrozumieniem

    A Ty wykarz wiecej dobrej woli. Czy w historii jest podawane saldo po
    kazdej operacji?

    Bartol

  • 6. Data: 2004-07-12 20:52:07
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bartol Partol napisał(a):

    > A Ty wykarz wiecej dobrej woli.

    "wykaż" ;)

    > Czy w historii jest podawane saldo po
    > kazdej operacji?

    Aktualne saldo? Ciekawe :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2004-07-12 21:18:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Aktualne saldo? Ciekawe :)

    OK. Jesli do tej pory nie skumales, to juz nie skumasz, szkoda pradu.

    Bartol

  • 8. Data: 2004-07-12 21:48:02
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bartol Partol napisał(a):

    > OK. Jesli do tej pory nie skumales, to juz nie skumasz, szkoda pradu.

    OK a masz Ty chłopie w ogóle konto w VW czy tak sobie tylko skrobiesz po
    nocy? Sądzę raczej, że to drugie.......

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-07-13 06:42:46
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    > Pytanie dotyczy *aktualnego* stanu konta a nie historii konta. Czytaj ze
    > zrozumieniem

    widze, ze lewa noga wstajesz czesciej niz myslisz, probuje ci wskazac
    mozliwie najaktualniejszy stan konta w czyms co czasami smierdzi 1 dniowa
    niewydolnoscia, a ty zamiast zrozumiec, ze w historii jest czesto swiezsza
    informacja niz w stanie konta, wykazujesz sie ... wpisz sobie co chcesz,
    byle bylo obrazliwe

  • 10. Data: 2004-07-13 09:11:32
    Od: "Human Being" <p...@p...onet.pl>

    Adam <l...@o...pl> wrote:

> [...]
    > dyskusja o tym , ba nawet ktos znal sposob na powyzszy problem.
    > Niestety nieudalo mi sie tego znalesc w archuwum. Prosze o pomoc

    To chyba jednak jakiś większy problem. Moje konto w VWBd traktuję jako
    podręczną skarbonkę. Umieszczam tam drobne nadwyżki środków
    finansowych, z których czasami korzystam gdy nadejdzie "czarna
    godzina" ;-). Tak też stało się 7 lipca, potrzebowałem zpałacić za
    paliwo i skorzystałem z karty do mojego konta w rzeczonym banku. W
    zeszły weekend również zapłaciłem za zakupy tą kartą. A teraz uwaga:
    do dnia dzisiajszego środki na moim koncie nie uległy zmniejszeniu,
    saldo jest dokładnie takie samo, jak przed tymi operacjami!!! Chyba
    zrobię jakieś większe zakupy tą kartą skoro nie obciąża ona mojego
    konta ;-)

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair