  • 1. Data: 2004-07-13 06:39:44
    Temat: Multibank ma problemy
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Płatności kartami nie znikają z blokad po zaksięgowaniu,
    przez co zmniejsza się suma "dostępnych środków"
    Dzwoniłem wczoraj do nich, potwierdzili problemy, ale
    ściemniali, że w nocy wszystko poprawią. Lipa. Wszystko
    jest jak było. Sprawa jest o tyle kiepska, że jeśli
    przez weekend popłaciliśmy trochę bezgotówkowo (a najczęściej
    tak) to zamiast X mamy zdjęte z rachunku 2X!

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 2. Data: 2004-07-13 07:17:07
    Temat: Re: Multibank ma problemy
    Od: r...@g...pl

    Dzwoniłem właśnie do nich w tej samej sprawie. Tym razem termin naprawienia
    tej 'drobnej usterki' systemu jest przewidywany na dzisiejszy wieczór ;-)

  • 3. Data: 2004-07-13 08:43:09
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    r...@g...pl wrote:
    > Dzwoniłem właśnie do nich w tej samej sprawie. Tym razem termin naprawienia
    > tej 'drobnej usterki' systemu jest przewidywany na dzisiejszy wieczór ;-)

    taa, ja też - ale dodano, że jest to "najszybszy możliwy" termin...
    najgorsze to to, że zablokowano mi środki, które wpłynęły w
    poniedziałek...
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nie toczymy bowiem walki przeciw cialu i krwi, lecz przeciw

  • 4. Data: 2004-07-13 08:44:29
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzwoniłem właśnie do nich w tej samej sprawie. Tym razem termin
    naprawienia
    > tej 'drobnej usterki' systemu jest przewidywany na dzisiejszy wieczór ;-)

    to skladac reklamacje.. niech scigaja to recznie... czemu nimy macie
    byc obciazeni blokada..

    mi niestety wszsytkie blokady juz zeszly prawidlowo... bo juz chcialem
    dzwonic..

    SirmarK

  • 5. Data: 2004-07-13 09:19:11
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 7/13/04 10:43 AM, Pan(i) Tomasz Matuszewski napisał(a) :

    > taa, ja też - ale dodano, że jest to "najszybszy możliwy" termin...
    > najgorsze to to, że zablokowano mi środki, które wpłynęły w
    > poniedziałek...

    Jak to? Te które wpłynęły?? To zaczęli blokować już nawet wpłacone
    pieniądze??

  • 6. Data: 2004-07-13 09:22:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kuba napisał:

    > Jak to? Te które wpłynęły?? To zaczęli blokować już nawet wpłacone
    > pieniądze??

    Cos sie dzieje, mieli zaczac dopiero w styczniu.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-07-13 09:28:17
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl> wrote:

    > Jak to? Te które wpłynęły?? To zaczęli blokować już nawet wpłacone
    > pieniądze??

    dokładnie :/ mam zablokowanych część środków, które mi na konto w
    poniedziałek wpłynęło. Ręcznie się podobno "nie da". Nie są mi te
    pieniądze potrzebne do życia, ale irytuje mnie taka sytuacja.
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Bierz życie jakim jest. Uciekaj, kiedy musisz. Walcz, kiedy

  • 8. Data: 2004-07-13 10:08:47
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> wrote:

    > dokładnie :/ mam zablokowanych część środków, które mi na konto w
    > poniedziałek wpłynęło. Ręcznie się podobno "nie da". Nie są mi te

    Nie rozumiem. Jakim cudem masz zablokowane pieniądze? Miałeś ujemne saldo,
    zanim Ci wpłynęły?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2004-07-13 10:27:08
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 7/13/04 11:28 AM, Pan(i) Tomasz Matuszewski napisał(a) :

    > Ręcznie się podobno "nie da".

    Trochę to niepoważne. Mi co prawda wisi kilkadziesiąt złotych,
    ale jakbym sobie zafundował coś za np. 4kzł, a już drugi
    dzień saldo było by uboższe o 8 baniek to bym chyba rozniósł
    to towarzystwo jakbym usłyszał że się nie da.

    A może ktoś z BRE czytający tę grupę podzieli się informacją
    co się faktycznie dzieje? Anonimowość gwarantowana :)))

  • 10. Data: 2004-07-13 10:58:08
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Nie rozumiem. Jakim cudem masz zablokowane pieniądze? Miałeś ujemne saldo,
    > zanim Ci wpłynęły?

    nie heheh... wybierałem w sobote z bankomatu kwotę X, na koncie miałem
    X+Y, zablokowano X - dostępna kwota Y. W poniedziałek przyszedł mi
    przelew i sytuacja taka, że ściągneli kwotę pobraną z konta (X), a
    oprócz tego blokada jest dalej na X... czyli aktualnie mam zablokowane
    2 razy więcej kasy niż wybrałem ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Czym gardzisz ? Po tym poznać kim jesteś naprawdę."